Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2010-10-12 13:38:06 följande:
    Här är det mobbing på hög nivå... Alla utom jag är på nya kontoret dom har inte ens sagt att jag ska komma å kolla... Alla andra blev bjudna på pizza, ingen bände d när jag gick på lunch...
    *ogilla* Riktigt fisigt av dem! Demon
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det!
  • Ekorrfamiljen

Kavat: Kul att första dagen gick bra!

passau: Kämpa på!!

Tanten: Lycka till idag.

Lindadjo: Vill också tatuera mig!!!

Hmm, glömde nog hälften.. läser vidare.

• Ekorrfamiljen

Kavat och Nif med fam: Krya på er!!

Nif: Lycka till med tentan också.

Tanten: Jag har alltid köpt ett plagg till bebisen efter första ul:et. Instämmer med vad de andra sagt, sorgen kommer att vara lika stark oavsett kläder eller ej, men gläd dig nu så har du positiva tankar med dig och mår bättre.

• Ekorrfamiljen
    Asereht: Grattis i efterskott på bröllopsdagen. Skål Vi firar 7-årig bröllopsdag den 22/11 och då har vi känt varandra lite drygt 8 år (men bara varit ett par i 7,5 år.).

Vilken stark mamma du har. Jag vill eg. också jobba inom t.ex. Ecpat eller Rädda Barnen, men jag tror inte jag skulle orka se allt skit hela dagarna.
  • Ekorrfamiljen

Ser att ni pratar boende och tvätt.. Jag älskar att tvätta, men tyvärr är det i princip bara jag som viker och sorterar så orkar inte jag blir det liggande ren tvätt i korgarna här.. Tin är duktig och tvättar ALL sin tvätt själv (vi införde det efter att han klagat på att han inte hade rena kläder.. Nähä, men din mamma har två andra småttingar att ta hand om och tvättar när det hinns med.. )

Vi bor ju inte trångt egentligen, vi har bara för mycket prylar! Drömmer Försöker sälja av nu.. Vendel och Vemund sover båda i vårt sovrum, fortfarande. Vemund i spjälis och Vendel som aldrig gillat spjälsäng sover i sin växa-säng sedan 3,5 år tillbaka ungefär.

Det vore iaf skönt med ett hus med bättre planlösning och där barnen kan få egna rum där de kanske sover ibland och där alla deras saker får plats.

• Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2010-10-14 13:49:45 följande:
    Jag gillar faktiskt också att tvätta Skäms Så länge som man inte ligger efter för så fort man ligger efter så blir det tråkigt. Stryker gör jag aldrig, det är livet för kort för Tungan ute
    Stryka? Vad är det?

• Ekorrfamiljen
    Sarah: Jag har släppt det där med stilrent och snyggt tills ungarna är runt 10 ungefär.. Visst VILL jag ha ordning och reda, välstädat och matchat in i minsta detalj, men som vi säger; ORKA!!
  • Ekorrfamiljen
    sarahl skrev 2010-10-14 14:22:07 följande:
    Ekorren! idag plockade jag lite granna i ett rum o där dök ditt foglossningsbälte upp!
    Minsann! Kan jag få tillbaka det snart tro? Drömmer Jag har behov av det (men inte av samma skäl som ni tror nu...) har fortfarande ont i fogarna.
  • Ekorrfamiljen

*portar Fröken Pedant Småland från vårt hem i cirka 10 år till framöver*

• Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2010-10-14 14:32:05 följande:
    Nej, nej, nej, du har missuppfattat det där. Du skall bjuda in mig för då kommer jag inte att kunna låta bli att organisera upp rubbet i Visby Cool
    Ahaaaa... Men då är det ju lugnt! (Fast jag är rädd att du går vilse i all bråte och högar, du är ju inte så lång menar jag.. )

Lokatt: Jag hänger med i din beskrivning. Jag vill också ha ordning och försöker (ibland) men så är det ju det där med utrymmen att förvara saker på och avställningsytor mm.. Kan man hyra Fröken Småland som organizer eller vad det heter?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11