• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

Nemia noj skrev 2010-09-24 10:20:18 följande:
    Är det ingen som har bumperbaren till Camen som jag kan få köpa? (Bågen där baby händerna är)
    jag har som sagt två.. den med bara ett litet bett på undersidan ska med vagnen, den andra har några bett, men är inte helbedrövlig. Kanske bättre än ingen, för en bra peng?
    Kavat skrev 2010-09-24 09:55:58 följande:
    och jag kan köpa ramen!
    haha, då tror jag resten av min vagn blir svårsåld för mig
    Tant Pruselius skrev 2010-09-24 10:47:00 följande:
    satt just och funderade på det
    Tycker jag du ska fundera på Builer i galleriet, bara och välja och vraka bland tillbehör
    Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-09-24 10:56:06 följande:
    Passau: Varför skall du till gyn? Var det inte käken som låst sig?
    satt just och klurade på det jag med...

fr.s, snälla proffshjälp, vad ska jag sälja med vfagnen och vad för sig?
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-09-24 11:05:06 följande:
    Lokatt: det är tredje eller fjärde gången jag svarar Jag tycker du skall sälja vagnen naken och med rabatterat pris på åkpåsen. T ex 3.500 för vagnen och 3.900 inkl åkpåsen. Resten i delar på Tradera.
    men vaddå naken?? den bör ju ha en sufflett.. och ett ryggtyg, är ju det jag velar om.
    Men ok, förtur på åkpåse billigare med den med vagnen, dock hör ju den till oranga sufflan, lite därav mitt vel med.
    de summorna, är de lagom, har försökt kolla blocket och de som ligger ute är nog högre, men det bevisar ju att de inte blir sålda för det priset så...  klädseln är ju köpt förra året, medans chassit är lite äldre än klädseln..
    Och ja, jag veeet att jag tjatar, men alltså, förstå ångesten, jag är en människa med passion för vagnar, jag är en person med beslutsångest , inte så lätt denna affär för mig Tyst
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-09-25 07:55:40 följande:
    Är inte 3500 lite lite för en cam? Jag fick en tusenlapp mer för min och den gick rätt direkt, mååånga som hört av sig efteråt eftersom annonsen ligger kvar (har tillbehören kvar och orkar därför inte ta bort anonsen).
    hmm. och du hade inte lggdel heller nej. visst mitt chassi är äldre, men av samma modell som ditt, men min klädsel är nyare än din... så det jämnar ut sig!  

ska iväg ocg träna hund nu, får fixa annons ikväll tror jag.

Spande efter billig uj eftersom en vän var neråt i sverige, men varför finns inga fynd när jag har skjuts?!
  • Lokatt
    Asereht skrev 2010-09-25 15:50:16 följande:
    Jag har klippt luggen och färgat håret. Det blev....sådär. Luggen blev helt ok, har varit med om värre men färgen...ibland misslyckas man! Tog ett par kort för att visa den konstiga färgen men på kort ser det ju ut ungefär som innan. Men jag ser skillnaden, det är liksom en rödbrun konstig färg som inte ser naturlig ut. Drömmer

Ja, ja ni kan ju titta på korten (mitt galleri) om ni hinner innan jag får panik och tar bort dem.
    tycker det såg fint ut!
  • Lokatt

alltså, det här med julkalendrar.. fattar inte riktigt, varför ska barnen få en present varje dag hela december? Dessutom små saker som går sönder/tappas bort?

• Lokatt

tjoho, nu har jag en anledning att köpa en klänning till mig själv! Är bjuden på bröllops-efterfest. brudparet flyger till vegas och har efterfesten i hemstaden (här) efter några dagar. Så, godtaglig ursäkt att köpa ny klänning!

Vore lite roligt att få höra vad ni dels tror jag har för klänningsmak och dels kanske rekomendera (länka) någon ni tror passar... (om nån har tid)  Fast jag tror jag vet vad jag ska ha för nån, kan länka sen när ni iaf. gissat min stil. En bit ifrån arbets/träningskläderna ni sett mig på kort i

• Lokatt
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-26 11:07:02 följande:

zasata: Även suppar påverkar ju levern. Det känns som en alldeles för hög dos med 1 mg var 4:e timme!!
    Hmmm, jag varvar mängder av värktabletter nu, dels för höft, dels för huvudvärk/migrän jag får av att vara såhär tokaktiv och lära mig massa nytt i skola och körskola osv.
    Panodil zapp, dikoflenac, ipren... Inte så glad över situationen, men hur ska jag annars få det att gå ihop?
  • Lokatt
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-26 11:27:52 följande:
    kissen: Typ nåt åt det här hållet. Eller kanske en sån här!  Den r var väldans blommig! Den här är söt, men lite ... röd.
    vad roligt med förslag och gissningar! Och ändå har vi inte träffats irl ska snart avslöja om du är rätt på spåret
  • Lokatt
    Lindadjo skrev 2010-09-26 11:34:29 följande:
    Lokatt, jag gissar på nånting sånt här
    hihi mönstret skulle jag våga (även om det inte är ett förstahandsval), formen skulle jag inte våga, då får man inte ha min rumpa
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11