K*B*N, pratar del 11
haha, jag har span på en uj, håll tummar nu
haha, jag har span på en uj, håll tummar nu
Vad jag vet så spritas det i princip inget på våra barns dagis. Våra barn är välldigt lite sjuka Vi spritar inte hemma heller. Blir det överdrivet åt det hållet blir man känsligare istället...
ajg är nyhemkommen fårn veterinären, min dobbis har en infektion i läppen som blev en stor svullen hård boll *ryyys* Så vart in och tagit prover för att utesluta hemskheter och för att få salva. Stackars skrutten blev "sövd" med lugnande, tur det för det var läskigt med alla kanyler genom läppen.
Och minns ni tävlingen som ni peppade mig anmäla till? Den och en till är i helgen, båda dagar, så nu måste han verkligen bli frisk! Vi har tränat som tokar ju!!
har alla sovmorgon idag?
nif, jag har ganska stor erfarenhet av våningsäng till barnen, dottern fick en våningssäng när hon fyllde tre år, då var tanken att hon skulle sova där nere första halvåret eller så, men det vägrade hon, så hon gick direkt från spjälsäng till andra våningen. Det var inte ett enda problem med det!
Och sen nu i våras så byggde vi en ännu högre säng, där båda barnen sover på andra våningen, mellan var då 3 år och några månader när han flyttade dit upp. Inte ett problem för någon av dom heller.
De springer dock inte på natten, max något toa-besök i veckan. Tror det hjälper till att ha våningssäng, det blir inte lika lätt och frestande med en massa spring
Nu i vinter kommer jag bygga en våningssäng åt minstingen, fast en lite lägre, kanske 1,30hög. Jag måttbygga den. Han blir 3 i februari.
nu har vi nog lyckats låna bil tills i morgon, men det är en vanlig... vi har ju tre bilstolar och det är airbag fram..
Nif du som kan stolar, går britax freeway att sätta i mitten bak? Ska åka till vår bil som är inlämnad på lagning och kolla instruktionsboken sen, men tänkte om du hade koll?
Åh, vad krångligt och dumt, är inte meningen att jag ska tävla verkar det, när första risken att hunden var sjuk gick över eftersom vi åkte till vet. så snabbt, ja då kommer nästa hinder.
Vet ni vad de serverade till lunchi dotterns skola, risgrynsgröt och mjukt ljust bröd, snygg lunch