Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Att man kan bli så trött av lite shopping hade jag aldrig trott Har iaf haft en superbra helg i Ullared och många bra fynd gjordes. Jättetrevligt att träffa sötaste FrkS med världens goaste lilla son (och man förstås). Hjärta

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2010-11-14 15:44:47 följande:
    Nif- specifiera dig, vad fyndades?
    Oj. Leksaker, leksaker, leksaker och lite annat krafs. Mest nöjd är jag över ett sängskydd som täcker hela min 160 cm breda säng. TRÖTT på att försöka få rent madrasserna vid varje kissolycka (eh, ja det är E som kissar i sängen alltså, inte jag ).
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Angel Gbg skrev 2010-11-14 19:25:49 följande:
    Idag har jag nog haft en shoporgasm.... fast jag vågar fan inte berätta men jag är 5siffrigt kronor fattigare...
    Förvånad VAD har du då köpt?
  • Nifelheim

Det hade varit klart roligast om du köpt en dildo för 10000. Tungan ute Men vad tusan äääär det för något då? En kamera?

• Nifelheim
    Kavat skrev 2010-11-14 22:17:18 följande:
    Haha! *viker mig av skratt* Nu blev jag besviken på dig. Trodde det var något onödigt.
    En sådan köpte jag för 2-3 år sedan (fast 400D som den hette då.) Kamera måste man ha en bra, så det så! En sådan är du absolut värd! Solig
    Jag blev också lite besviken. En kamera för 10 är väl inge konstigt. Jag hade förväntat mig något knasigare. Tungan ute
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-11-15 12:06:46 följande:
    En timme klarade jag inne på Ge-Kås, sen flydde jag i panik. Jobbar inte folk?!?!
    *fniss* Vi gick 7 timmar totalt bara på Gekås :-P Jag hade kunnat gå ett par timmar till tror jag. Hihi
  • Nifelheim

Jag vill jättegärna se bild på skaljackan FrkS, den missade jag helt Förvånad Jag måste nog åka ner snart igen

• Nifelheim

Skaljackan var ju jättefin, fanns den i fler färger? Storlekar? Pris? Tungan ute

• Nifelheim

Hmm. Finns stadium-åkpåsarna i olika storlek? För vi har en, men den står det att den är 90cm i. 90 låter iofs kort kanske, men det står så. För det är Everest-påsarna vi pratar om va? Som egentligen är sovsäckar, men har uttag för barnvagnssele.

• Nifelheim
    passau skrev 2010-11-17 13:40:20 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m55138724-6.html vi har den 2-färgade men svart med lite grönt... Är mkt nöjd! Är någon sugen på en kommer jag lämna in en idag till stadium med ett skönhetsfel och få en ny kan fråga vad dom ska ha om någon är intresserad
    Det är precis den orange/svarta vi har. Men vår står det att den är 90 cm i.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11