K*B*N, pratar del 11

nu behöver jag sortera och rensa i lilla förrådet, igentligen skulle jag behöva ta ett beslut om bugan när jag gör det.. fr.s på båten, kan du inte råda lite?
*skriver in första veckan i augusti i kalendern*
Kanske någon mer som vill komma ned så kan vi ha en trådträff light? Zasata, Passau, Angel, Kavat, Riski?
Zasata förresten; nu har jag ju utökat min vagnpark som numera innehåller en MT, UJ, Chicco Lite Way och en MacLaren. Var det inte nästan precis det du hade på din lista? *låser garaget ordentligt på nätterna*
Shit, jag blev antagen till den sökta utbildningen!!! *panik* Helst vill jag fortsätta precis som nu i tio år till utan jobb och plugg men det går ju inte. Nu måste jag börja undersöka om det faktiskt är möjligt att få tillräckligt snabb internetuppkoppling till djungeln där jag bor...
Tack för grattis tjejer
Zasata: lärarutbildning på distans
Lokatt: japp, Dalarna
Kavat: det bidde inget med jobbet och jag blev genuint lättad för jag vill inte jobba. Det är bara så.
Zasata: jag blir bekymrad för dig, hur är det egentligen? Usch, det är surt att jobba och i synnerhet jobba heltid Tur att Tobbe är så huslig så du inte skall hem och dubbelarbeta i alla fall (även om han är ett pucko som dammsuger)
Äntligen hemma igen! Det blir lite påfrestande att bo så många i ett pyttelitet hus och där man måste visa en massa hänsyn. Våra barn har inte helt lärt sig det om man säger så; full fart framåt är deras motto
Och min mamma vill självklart prata med mina svärisar men då måste en av oss tolka då de annars sitter och pratar om helt olika saker *fniss*
Har inte fått hem min UJ ännu men jagar självklart roliga klädslar att byta med . Den som sitter på är beach lime (lime/blårandig) och jag har även en enfärgad grön. Om ni ser någon BILLIG rolig designerklädsel så hojta! Baroque, Fashion Victim och den pepitarutiga kan jag imte tänka mig men gärna fifties, den orange/rödrandiga och shirts. Även college, girls mango och boys black kan vara av intresse men då skall priset vara väldigt rätt.
*tokkör nya Uj:n*