K*B*N, pratar del 11
Åhhh, en ny trådbebis î?? Stort grattis Thulo!
Åhhh, en ny trådbebis î?? Stort grattis Thulo!
Long time no see Asereht. Du är ju gammal UJ-räv; vet du vilka årsmodeller det är på följande klädslar?
Matrouschka
Fifties
Baroque
Shirts
Coco
College
Tartan
Och vet du möjligen vad den orange/rödrandiga heter?
Nif: bra råd från Kavat om inbyggt batteri på dvd-spelare, vi har blivit galna mångs gånger bara för att stanna och tanka och så bryts filmen. Jag är lite känslig också för om kablarna är tjocka och svårböjliga; det blir liksom kablar i hela bilen då, i alla fall om man skall ha två spelare/tvilling. Tänk också på att den skall kunna gå på vanlig ström (heter AC va?). Det gjorde inte vår förra, skitirriterande.
Kavat: jag röstar på Lina för en flicka, även om det är lite dubblettvarning . Elvira är bara så gulligt också och passar fint både med syskonens namn och efternamnet. En kille kan heta Eddie eller Sigge. Lööööve Sigge
Asereht: shit vilken koll! Blev det rätt nu tror du?
2005
Beach lime
Stripe
Flower power
Pink soda
Tartan
2006
Girls mango
Boys black
Fashion victim
Pink romance
Black and white
Beach lime
Blue Cabana
(Pink, Militärgrön, Gräsgrön, Orange)
2006/2007
Matrouschka
Fifties
2007
Baroque
Shirts
Coco
College
Ps Såg du att jag (sannolikt) åker till Osby i veckan?
Asereht: tackar! Nu vet jag vilka jag skall jaga... Jag har ju bara tre klädslar och vagnen är ju drygt en vecka gammal
Lokatt: jag tycker inte att uj går att jämföra alls med Buggan. Buggan är en Maserati (förfinad, raffinerad, exklusiv) medan uj är en stor stark jeep med en V8 i p
Pruseluskan: Välkommen "hem"!
Jag har just en solblekt Coco, hur färgade du den? Svampade på eller i tvättmaskin? Har den varit tvättäkta efter det, jag är livrädd att den skall fälla om det regnar lite.
Du har möjligen inte Marimekko-dynan kvar?
Nif: skulle inte en sån där dansk mastodontliggvagn vara något för dig? Såg en billig på loppis häromdagen.
Jag har en "äldre" 16 GB iPhone. Har nog utnyttjat 3 GB kanske men jag har inga filmer eller musik på min. Min man har en 32 GB 3GS och har också utnyttjat ytterst lite av dem. Vilken storlek du skall välja beror i hög grad hur du använder den men man skall komma ihåg att det inte går att utöka i efterhand.
Nif: haha, ingen mastodontvagn då alltså, trodde mest det var för hundpromenader i närområdet
Om du har råd: kolla efter en iPod touch till er båda. Finns massor av spel som han kan fixa. Eller en gameboy eller motsvarande, har dock dålig koll på vad såna kostar. Skall fundera lite till och se om jag kan komma på något billigare och mer pedagogiskt förslag