• passau

K*B*N, pratar del 11

Shit! M somnar runt 20 oftast lite innan S somnar vid 21... Ingen egenti men skönt på morgonen har sytt 2 par byxor å nästan 2par bad tights... I baddräktstyg... Verkar som tyg tar en del av giftet från kub-maneten å jag hittade inga att köpa man reder sig själv... Tråkigt nog fick maken vara i källaren och städa efter rått-djävlarna... Hade för några år sen å nu hade dom ätit upp allt vi satt för, så d va dom som ätit på pt'n som jag misstänkte men avskrev då maken sa det var omöjligt... Jädrans skit!

• passau

Vi är inte så långt bort men för långt ändå haft syster-dag, åk inte till Haga-badet! Grym besvikelse även om maten var kanon! Nu åter till adventsmiddag med släkten... Man kan ju inte sitta på toa hur länge som helst :-P

• passau

Har inflammation i handen på lillfingersidan på hö = kan inte göra ngt! Irriterande! Har jättefint väder men fixar inte att klä på barnen... Tar pc och hoppas d e bättre i morpgn... Skulle haft samtal med chefen i kväll ang hans omstruktureringar mm + att han frågade efter mitt fack... Tur maken är fackansvarig så jag ansatte honom igår och vet att chefen typ har noll-koll... vet dock inte vad det handlar om... Kan bara gissa... Maken har flex i kväll för att bygga i stugan och jag vägrar ge chefen den tiden! Så han får vackert vänta tills fredag (och ny månad) till samtalet för då jobbar jag ändå!

• passau

Min chef har informerat övrig personal om att han skall förhandla med mitt fack om min tjänst nästa vecka... Kul att jag blir i formerad!

• passau

Fr s, jag har annat jag kam gå till... Men hade tänkt efter sommaren å konkurrsenkkausulen är felskriven så den gäller inte men jag ska anmäla för mobbing mm och för att jag får gå när alla andra är kvar, var så säker! *bråka inte med mig*

• passau

kul med get

typ
    god jul pappa!
    här får du en ...
    du slipper plocka upp om den sket

M fick feber i natt och när ipren började verka blev hon pigg... det vaar inte jag... men maken var uppe med henne och sen somnade hon i vagnen...
    har försökt ringa VC sen igår då jag misstänkte detta redan då iom att syster, mamma och pappa har mycoplasma och jag och maken hostat tills vi fick kväljningar...

men som sagt det går inte att ringa vc och att gå dit med sjuk M och pigg S och vänta bland alla sura pensisar är inte så kul, men vi hade bokad tid till bvc idag för andra twinrix, (vilket M inte kommer få) så jag hoppas dom kan hämta en läkare som kan skriva ut pc iom att vi åker om 13 dgr...

jobbigt värre, ska bli uppsagd på jobbet i morgon förutsätter jag (skit samma då jag har annat att gå till, men d vet han inte) men han ska få betala för all mobbing och all utfrysning mm + att det står i min tjänst att jag ska göra det alla andra gör, skall bli intressant hur han tacklar detta, speciellt iom att han säger upp min i samband med att jag kommer tillbaka från fl... Facket ska ju vara med och jag har vässat knivarna och kommer kasta hej vilt!

• passau

Ska på möte med facket på måndag och sen med facket och chefen på fredag... Han på facket lät lite föevånad när jag berättade att det inte bara handlade o arbetsbrist för d hade ju chefen sagt... Tjena, vad skulle han sagt? Att puckot som jobbar här kräver Att jag säger upp dom? Fortsättning följer!

• passau

Jag har en ol Husqvarna jätte nöjd och köpte en beg Husqvarna maskin i en sybutik oxå jätte nöjd! Jag har bara haft husq. Då jag köpt till pressarfötter å annat som jag kan ha på maskinen...

• passau

Har köpt en surfplatta till mig själv! Jobbar nu på att skaffa trådlöst bredband så jag kan använda den... ;)

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11