• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

A, hua! hoppas du blir bättre med medicin nu.

Här hemma har älsta fått vattkoppor, så får se hur det blir med de andra... Minstingen hade ju något vi aldrig fick veta vad det var, så han kanske har haft. mellan har inte haft, men visar inget än. Dottern hade feber och första prick igår och idag är hon jätteprickig! Tom. på läppen!

Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt
    Kavat skrev 2010-11-01 10:24:37 följande:
    Blirdet för kliigt dämpar aerius.
    Potatsmjöl är svalkade.
    det är en salva eller? Har dragit på henne långärmad tröja och gett instruktioner om inget kliande. Fördelen med såpass stora barn som får det är ju att det går att prata med de och de låter bli så gott de kan.
  • Lokatt

nu ska jag berätta, jag har fått lite extra jobb då och då, till att börja med kanske bara någon/några gr. månaden, på en djuraffär! Behöver jag säga att det passar mig som handen i handsken! *glad*
    Fr.s tävlingen gick helt ok, några ynka poäng från ett första pris *grämer mig*

fr.s hejja vad duktig du är i skolan!

• Lokatt

prusse och nif. ni har för lika färger i era bilder, vid snabb koll rör jag till det

• Lokatt

A, grattis eller vad man säger, till makens bra lösning på jobbet! Låter toppen ju

• Lokatt

jag funderar på att göra barnen (främst mellan) välldigt glad och köpa till typ jul
    ">

två par sånna här att ha som familjedjur i vardagsrummet

• Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-11-03 18:30:15 följande:
    Hahahaha. VAD är det där????

Själv är jag sugen på en bengalhona, men pengar, pengar pengar. Var tusan ska man få pengar ifrån?
    En axolotl, en sorts fisk/ödla kan man säga. de har sånna på mitt djuraffärjobb, jättehäftiga! Jag är ju lite akvarienörd, men la ner det när maken kom in i mitt liv, inte hans melodi och det blev trångt dessutom. Igentligen vore ett 1000L akvarium med fiskar min melodi, men med detta får man något och jag vet att sonen skulle bli gnistrande glad! De är jätteintressanta djur, kallas dinosauriefiskar.
  • Lokatt
    Kavat skrev 2010-11-03 19:14:14 följande:
    Helt glömt, läser men kan inte alltid skriva... GRATTIS till jobbet!!!! {#emotions_dlg.flower}

Föresten, bodde inte ni trångt? Drömmer
    tack Än så länge inte så många timmar, men så himla kul och lovande inför framtiden.
    haha, jooo.. men ser en ledig plats där ett åttakantigt skulle göra sig snyggt
    Lindadjo skrev 2010-11-03 19:36:13 följande:
    Ser häfiga ut, kan de bli stora?? Gissar att det inte är nånting för vårat lilla akvarium, skulle säkert äta upp våra fiskar med
    De kan bli ganska stora, uppåt över 30, men normalt i inköp ca 15cm. De bör vara två. Och ja, de äter fiskar De kan tom råka äta varandras ben i ivern när det är matdax, men det gör inget, de har förmågan att växa ut nya!
  • Lokatt
    Tant Pruselius skrev 2010-11-04 09:35:06 följande:
    är detta verkligen en äkta? aldrig sett färgen förut.... Frk S? Andra buggaproffs?
    Den har legat bra länge på blocket.... känns lite skumt?!
    jo den ser riktig ut, dock är klädseln påsatt fel. Färgen kanske är konstigt ljus på bara, vet ej..

hmm, jag har tyckt att folk alltid ska pruta som galningar, nu la jag ut så jag kan gå med på lite prutning, då blev det lugnt istället *sucka*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11