K*B*N, pratar del 11
http://omdittochdatt.blogspot.com/2010/04/vintage-stories.html
dessa ljuvliga saker. Blev ett par mamelucker och en förklädesklänning till midsommar.
Och tack för råd om Bee vs. Bee+, då är det ingen bråska med den "affären"

Har någon sett denna. Tycker den turkos/blåa va fräsig med svart suffla..... det mesta som är knallblått eller turkost är ju snajsigt och Rött, rött är alltid rött!
Säg att jag inte behöver en swift chilli....
Vart håller zasata hus?
Jag har en fråga till dig och Frk S. I Bee tråden så är det några som har skrammel-problem med sina Bee+ har ni upplevt detta?
Prus: Jag skall in på KappAhl och spana lite idag, hoppas kläderna finns även i vår pyttelilla butik.
Zasata: Hur/vad är det med Leo?
Passau: Grattis till nya mobilen! Undrar förresten vad Asereht tycker om sin?
Glad midsommar i efterhand här från oss!
Igår var vi in till skansen med picnic-lunch, Och vilket väder!
Extra mycket + var att det var som himmelriket med alla barnvagnar. Jag blev totalkär i alla fina buggor, speciellt dem som va svart-röda, men även en hel orange impade mig, och det är ingen favvo färg så det va en suprice.
På kvällen blev det grillning med kompisar här hemma vid, samma området, och min mamma, systrar och massa med vänner, Så det va välldigt livat men mycket mycket trevligt. Tänk en hel midsommar untan en endaste droppe regn *impad*
Jag såg även en brio spin där i vimmlet på lill-skansen, aldrig sett den live men vart lite nyfiken, den är inte alls fin. Vitt chassi är inte min grej!alls.
Lokatt - härligt med köringen då har du det snart låter det som. Hur går det med teorin ? Det är där det körsig helt för mig. Funderar på att kanske ändå köpa vägvärkets cd och köra stenhårt i några veckor och sedan boka uppköring och skrivning *nervös av bara tanken* just nu har jag ju ullareds veriasion, vet inte hur "sann" den är
Har du hunnit nått med smyckena mellan körning, skola, hundra och allt ? Längtar efter mitt T-armband
Tycker Riski har ett mkt fint namn på sin jycke i sådanafall, om kattan minns rätt
Lokatt - Nu har jag hittat lite bilder som jag skickat, fast när jag går igenom dem så är det inte alls alla jag skickat och jag tror jag ska föra över lite som tagits nu de senaste dagarna och se om det inte finns någon bild där som jag hemskt gärna också vill ha med....
Men till vilken mail ska jag skicka, för det va knas med smyckes mailen?
Frk S - Jag har inboxat dig.
Igår kom vi över en 7tums portabel dvd från kjell c/o för 599, men då tillkom en kabel (den som man sätter in i "ciggutaget". 12volts kabel fick jag lära att det hette igår ) på 120kr så det slutade på 700+ men den värkar bra.
Men K störde sig på att man inte kunde läsa sig till vad någon endaste bärbar dvd har för upplösning...så det gjorde det hela rätt kenpigt att jämföra... känns bra att ha en till komande sommarresor som kommer vara i några mil
Sedan var det rea på Panduro så då köpte jag en kakburk som jag suktat på som var på 50%