Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2011-01-09 10:17:23 följande:
    Lyckades inte så jag mmsade nif
    Ahaa, var det du. Jag har en tillfällig skitmobil (min vanliga har sagt upp sig) och för tillfället kan jag inte ens ta emot mms *förfärad*
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-09 11:14:30 följande:
    Frk S kan du pt modellerna ? Jag kan ju alltid slicka till dig
    Är hon inte lite långt bort för att bli slickad av dig? Drömmer
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Princepesa skrev 2011-01-09 11:44:19 följande:
    Hej! Har gått lite i ide då det visat sig att det inte blir någon bebis.....
    Nå det är väl bar på det igen.... jag ska ha en liten fyra!

Kram! 
    Beklagar. Kram
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-09 12:16:15 följande:
    Hahaha ! Tänk SÅ fel det kan bli tur att fröken i fråga ändå förstod va jag menade... Annars hade jag ju kunnat bli anmäld Nif- blir T för stor och lång att ha i pt med bebis under? Princepesa - fy! Beklagar jag fick MA i feb förra året i v14. Kram på dig!
    Jag tror att det skulle funka med T över bebis. Kanske inte går att fälla fram suffletten, men det behövs kanske inte ändå? Jag hade absolut satsat på syskonvagn. Det underlättar en hel del när man hämtar trötta barn efter dagis eller ska gå  långt (framförallt hemvägen).
  • Nifelheim
    Angel Gbg skrev 2011-01-09 14:39:20 följande:
    Jag får nog helt enkelt inse... fialotta är stor, även om JAG inte tycker hon är stor nog att åka framåt. Ja jag kommer inte använda Multitechen framåt även om det ska gå utan köpa en riktig framåtstol i så fall för jag tror inte dom som är vändbara är det bästa...

Sen ska vi kanske räkna in stolarna hos mamma också??? Jösses den nästa jag köper kommer vara nr 9 *erhm* Ja jag samlar inte på dom iaf utan säljer vidare.... hur många barnstolar har ni haft till ett barn som är gulp... 4
    Jag har också haft ett tiotal och köper minst en till bakåtvänd innan jag vänder. E börjar bli för lång för Hi-way:en han har i mormors bil.

Bra att du inte ska använda Multitechen framåt, den är ALLDELES för tung och totalmosar barnet vid en eventuell frontalkrock framåtvänt.
  • Nifelheim
    Angel Gbg skrev 2011-01-09 17:53:33 följande:
    Nif: Vad hade du tänkt köpa för något då? Menar som alla rekomenderar HiWay eller Two Way och säger dom är samma.... har han växt ur den då???
    Two Way såklart, den är MYCKET längre i ryggen än vad Hi-way är. E får inte plats i Multitechen heller, hans axlar tar i nackstödet.
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-09 20:26:26 följande:
    Aspirant på hi-way klädseln
    Haha, men din tok. Jag har ju samma skittråkiga, trasiga, blekta klädsel som du har. Förresten får Hi-wayen stanna. Den är trots allt inte så gammal, så den funkar som extrastol till nästa också om jag bara får till en nästa.
  • Nifelheim
    http://www.familjeliv.se/hem/nifelheim/gallery/php6swsw8.jpg

Tro det eller ej, men den var SVART och klarröd när den köptes.
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2011-01-10 12:04:20 följande:
    Jag får nog göra en fuling och anmäla mitt intresse för det är sista ansökningsdagen idag. Det innebär att jag måste vispa ihop ett personligt brev nu! Känner mig otroligt ringrostig och vet som vanligt inte alls vad jag ska skriva men det viktiga är väl att man söker eller?
    Klart du ska söka!!
  • Nifelheim

Jag har allvarlig abstinens. Har inte kört vagn på flera månader. Idag när vi skulle ut med hunden försööökte jag locka ner Elric i vagnen med filtar o åkpåse osv (han brukar tycka att det är mysigt att krypa ner då), men INTE då. "Mamma jag KAN gå"

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11