Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Och jag har nog ingen större lust att åka till Gbg... Visst, Kungsbacka hade funkat, främst pga lokaliteterna, om vi hade kunnat lita på Kavat men hon hade visst eventuellt lite andra planer. Vad som nu kan vara viktigare än oss??? *surar*

• Fröken Småland

Jag tänkte messa Asereht imorgon om träff men det blir ju lite konstigt då jag gärna vill träffas i Falkenberg men det kan/vill inte ni andra. Så jag tror jag lägger ned att försöka administrera en träff som jag själv inte kan/vill vara med på, utan försöker helt enkelt få till ett litet möte på tumanhand

• Fröken Småland

Kavat: var uppmärksam på havandeskapsförgiftning om du har svår huvudvärk. Håller tummarna för att slutet är nära

• Fröken Småland

Thulo: oj, har du sex barn?!?! Trodde du hade tre. Hoppas blodtrycket rättar till sig nu, det borde bara vara en tidsfråga.

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-08-04 08:15:36 följande:
    Tack FrkS. Du är så himla gullig.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?

Visst är jag? Det var så lustigt för samma dag som Kavat föreslog magnetspel och varken du eller jag visste vad hon menade så gick jag in i en second handaffär och hittade en hel trave med helt nya såna spel för 2 kr styck (lagom för en smålänning ) Visst, han hajar nog inte än på några år men nu har du ju ett spel i alla fall Igår var jag i Falkenberg och hade en härlig dag med Asereht och hennes familj. Mer trådträffar åt folket!
  • Fröken Småland

Passau: Jag har inte sett nya PT:n, måste googla den vid tillfälle. Kul att de går tillbaka till gamla namnet Explorer, jag tycker det är ett så fint namn. Lokatt: Jag har gjort 13.000 inlägg. Vet inte om det är mycket eller lite? 2006 blev jag medlem.

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-08-04 10:29:24 följande:
    Ingen bebis här i sikte... Men jag är faktiskt rätt nöjd så länge jag sover ok på nätterna och vi hinner få lite gjort här hemma. Så det är bara att vänta.

Tja, bara att vänta helt enkelt. Skönt att du mår hyggligt, det kändes ju i mitten som att det skulle kunna bli hur illa som helst. Vi får väl som om någon av de som gissat på sena datum prickar rätt. 5/8 Pruseluskan 6/8 K Kavat 7/8 Asereht
  • Fröken Småland

Åh grattis och beklagar på samma gång Ekorren! Skönt att lille Vndel äntligen träffat någon som förstår sig på honom och som kan hjälpa er allihop att få det riktigt bra tillsammans *torkar en liten tår*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11