Fröken Småland skrev 2010-07-01 06:46:17 följande:
Jag är också en riktigt over-packer

Men vi har stor bil så det är inga problem och min man har hittills aldrig heller klagat då det trollas fram både det ena och det andra i något som lätt kunnat blir en knivig situation
Idag skall jag städa grannens stuga då han skall ha sommargäster i den. Jag har anmält mig frivillig men jag vet att det genererar en slant och dem tackar man inte nej till när man är lyxhustru eller vad man nu skall kalla mitt yrke
Pruseluskan: Jag har äntligen svarat på ditt inbox. Ledsen att jag inte hade bättre svar...
Just nu lutar det absolut åt en UJ Elite i färgen Mid blue. Skulle bara så gärna vilja se den IRL eller åtminstone på en bild från RL. Blått är fint om det är rätt blå, som t ex buggans gamla blå bas som är världens snyggaste färg. Jag är bara rädd att denna är mycket "smutsigare" i nyansen och jag gillar inte smutsiga färger, vill att de skall vara klara och bjärta annars är det bättre att ta en svart även om den är lite dyrare *ältar vidare*
det var ett klokt svar från en klok dam! Jag hänger nog kvar med det jag har...

tills du säljer din till mig

Ang sufflan så ska jag se vad som kan göras. Jag älskar ju min röda ändå så....
Jag röstar fortfarande på röd uj, så läng det ej är vinröd som inte alls är någon favvo färg. Passar bra till den röda plasten på brommsarna också... matchande värre

Nifelheim skrev 2010-07-01 07:44:10 följande:
Hihi. Vore ju perfekt annars.

synd att man är "paxad" då...