zasata skrev 2010-07-26 18:56:11 följande:
Emil är jättefit var jag lite inne på till Leo.. Emil och Elton ville jag ;)
elton är ett favvonamn även här ! Och milo

zasata skrev 2010-07-26 19:52:17 följande:
min

min nya vän, lite solblekt mest vid sittdelen, och lite rostig jag håller på att få bort, men dom körde den till Göteborg, och fick den för 500kr

regnskydd, myggnät och parasol ingick.
grattis!
Asereht skrev 2010-07-26 20:20:32 följande:
Jag gnällde ju för ett tag sen om en sak som inte dykt upp och en säljare jag inte fick tag i. Jag fick tag i säljaren och vi har haft regelbunden kontakt ett tag nu men tyvärr har inget paket dykt upp. Hon bedyrar att hon skickat men jag har inget fått. Tänkte att det kanske var en avi som kommit på avvägar men då kommer det ju en påminnelse till slut, inget sånt heller. Så jag får känna mig snuvad på ett topset.
Vi har till slut kommit överrens om att hon ska betala tillbaka halva summan. Hon menar ju så klart på att jag lika gärna kan ljuga om saken som att hon gör det och det har hon ju rätt i. Så vi kör halv förlust var. Inte kul alls det här. Men jag tror faktiskt inte att hon ljuger, jag har köpt av henne tidigare och fått grejorna utan problem. Därav att jag kände mig trygg med att handla av henne igen.
Jag har köpt och sålt på Tradera i 6 år och bara en gång har det hänt att ett brev/paket kommit bort och då var det ett som skulle till mig och som jag betalat 30 pix för. Trist men ingen större förlust. Det här känns lite mer. Det var ju några hundra den här gången, och så kännder jag mig så snuvad på min fina pimpade bugga. *snyft*
sånt där är aldrig kul... Va var det för färg på topsetet?
Jag har blivit "Lurad" på en skötväska och 2 uj klädslar över nätet. Uj klädslarna var av samma säljare (på en gång) och där anade jag oråd, skulle följt min magkännsla men hade affären "gått i lås" så hade den vart super.... hmmm.....