K*B*N, pratar del 11
Kavat: *kramar om* Du får skylla på amningshormonerna!
Tant P: Det gör hon säkert om hon gillar Pippi!
Kavat: *kramar om* Du får skylla på amningshormonerna!
Tant P: Det gör hon säkert om hon gillar Pippi!
Yeeyyy! Härligt med passformen på kläderna Asereht!
Jag är sååå avis på alla som kommer iväg på julbord. Vi har inte varit på julbord.. någonsin! Det var när jag jobbade som de bjöd alla anställda, men maken och jag gör aldrig nåt sånt kul ihop. Visst får vi skylla på kass ekonomi men mest är det väl att vi inte har någon barnvakt och Vendel är inte kul att ha med sig när han blir uttråkad. Då får man varken matro eller julstämning. Om 10 år kanske?
Vilka coola ljus Fröken Småland och jättefin julvagn Asereht!
Lokatt: Vad skickade du overallen i? Tänkte ringa Posten och klaga på måndag!
*undrar om Fröken Småland blev alltför chockad*
Vad mysigt Asereht!!
Frk S: Kul att det blev bra..
Vi skulle ju på julmarknad men nu somnade Vemund.. *gäsp* Så det kanske får vara idag..
Asereht: Härligt med svärmor och så hoppas vi såklart på positiva besked för din del med.
Fröken Småland: Oooohhh! DEN vill jag ha till småsorkarna. *ringer Tomten*
*host* Jag hade köpt en telefon, men ingen Ifån, utan en HTC.
Och jag fick sooova från midnatt till 7!!! Jag brukar alltid bli väckt ett antal gånger av Vemund mellan 21 och 23 ungefär och sen vaknar jag av mig själv vid 4 och ligger vaken till 6, oavsett om han sover eller ej. Inättras bråkade han fasligt vid midnatt men somnade efter någon halvtimmes gnäll från både honom och mig. Vid 7 vaknade jag, relativt utvilad, och då sov han fortfarande sött. Halleluja!!
Tant Pruselius: Vad mysigt med zumba i magen! Det är så gosigt med sparkar inifrån - för det mesta.
*ser fram emot att få komma till Falun i juletid*
Usch, jag åt Happy Meal på mcd efter BUP idag och nu mår jag iiilla. Bläh!
Ase: Som jag skrev på fejjan; skönt att de vanliga proverna såg fina ut iaf. Fattar att det inte är kul med bölden ändå, men då är den ju garanterat ofarlig.
Fröken Småland: Är det kallt i Falun eller? Jag tycker att jag fryser mer än igår.
Nif: Vad menar du med att den är för sliten för att säljas?
Nu är jag övermätt igen. Har ätit både grillad kyckling och lussebullar. *burp* Gott var det i alla fall.
Nä, dags att lägga skrutthuliganer. Vemund sov nästan 3 timmar mitt på dagen, så han fick vara uppe nästan en timme längre nu ikväll och så hoppas jag att han sover lika bra inatt som förra natten. *ta i trä*