Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-10-29 08:47:41 följande:
    Första gången på hela veckan jag sitter vid datorn tror jag. *s*

Idag fick jag en på minnelse på en faktura från Tradera. Det märkliga är bara att förfallodatum har inte varit än!
    Jag med. What's the hurry liksom?

Lindadjo: Jobbigt att höra, men som sagt, det är bra med utredning för att få stöd och kanske resurs i skolan? *kram*

Kavat: Oj vilken dag! Hoppas det lugnade ner sig.

Här är fullt upp med packning och städning och aldrig tar det slut. Vemund växer och frodas iaf och allt känns bra med honom just nu. Orkar inte provocera med gluten (trots ev. dagisstart i januari) så vi får se hur det går då istället. Maken är iväg och besiktigar huset vi vill ha ihop med en vän (som gör det professionellt) just nu så jag hoppas att de inte upptäcker några större fel och att de andra som var intresserade kan släppa "vårt" hus!
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det!
  • Ekorrfamiljen

Meeeeehhh! Vi har ju kollat på ett hus som vi jättegärna vill ha. Nära till dagis och skola och allt + att det är tillräckligt med sovrum för oss alla. Nu visar det sig att Värmdö-fucking-kommun vill ha huset att placera stökiga ungdomar i. Vad har vi att sätta emot en kommun som kan bjuda några hundratusen mer än vi? Morrr!!!

• Ekorrfamiljen
    Kavat skrev 2010-10-29 13:37:46 följande:
    Be grannarna säga till säljaren att de inte vill ha stökiga ungdomar där.
    Saken är ju att även säljaren har stökiga ungdomar där nu! Det är typ ett satelit-boende till Hassela.
  • Ekorrfamiljen

*städar och packar* Måste dock kika in lite här emellanåt..

Sarah: Det är loppis på Lövsta idag 13-16.30. Kanske du kan fynda något där?

• Ekorrfamiljen

Jo, det stod i tidningen!

Det gick faktiskt ganska bra, blev av med en hel del möbler iaf, så slipper jag leta förvaring till dem fram till en ev. flytt.

• Ekorrfamiljen

Åh, vill också till IKEA!! Kanske hinns det med en snabbis när vi ska till Sthlm med Vemund 10 november. Någon som har tid och lust att träffas då btw?

Såg att IKEA har jättefina (iaf på bild) saker till kök för barn, mat i trä osv.

• Ekorrfamiljen

10/11 är en onsdag. Vi åker kanske upp den 9:e och hem den 11:e eller så. Vi får se vad vi alla orkar med. Besöket på Astrid Lindgrens tar bara en halvtimme, så resten av tiden är vi lediga.

• Ekorrfamiljen

Lindadjo: Vad fiiiin! Brödet såg verkligen gott ut, men jag blundar eftersom jag inte ska äta sån't..

• Ekorrfamiljen

Haha, jag tänkte skriva här förut idag att jag var sugen på att shoppa något, en ny skötväska eller filt t.ex. (saker som jag veeerkligen behöver.. *host*) men så glömde jag det. Gissa vad jag köpte på loppisen! Oskyldig

Lokatt: Fin sufflett. Tror faktiskt att du var först. Men du, Vemunds overall? Ska vi säga 225:- inkl. frakt? Behöver den verkligen nu! Inboxar du kontonummer är du gullig.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11