Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-02-13 15:07:38 följande:
    Surfa in på www.bugababy.se
    surfar in och kikar igen.... tack för hjälpen Hjärta
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo

Jag känner oxå ett stort no-no för de där cresentvagnarna. Har klämt på en i en butik en gång, för något år sedan visseligen, men kände sån enorm avsmak för den plastiga, hårda och B-känslan av den, och sedan dess känner jag bara att jag aldrig skulle köpa en sån.
    Som fröken Småland säger så får man ju tyvärr det man betalar för.

• Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-02-13 17:46:22 följande:
    De är nästan likadana. Det skiljer lite på längden, och Frog har inte ställbar höjd på handtaget. Resten är smådetaljer Men Frog har inte sålts i Sverige sedan 2004 tror jag så de är riktigt gamla nu. Om du har kontakter i USA så är det ett hett tips att ta hem en ny Frog därifrån då de fortfarande säljs där. Jag gillar Frogen bäst av modellerna (förutom det fula innerfodret i suffletten )
    Undra varför de slutade?
    Fröken Småland skrev 2011-02-13 17:39:14 följande:
    Häftigt att du upptäckte så sent Har du lust att berätta lite om det?
    Är oxå lite nyfiken på det....
    Du måste ha haft en lätt graviditet då? Tänker på mig själv som spyr och mår illa typ hela tiden, hade varit omöjligt för mig att inte märka att jag var gravid
  • Lindadjo

Lexus: Häftigt Och magen var ju inte stor i vecka 30, så jag kan ju förstå att det kanske inte var det första du tänkte på. Så jag gissar att bubblorna du kände var sparkar då

Såg här såg jag ut i vecka 26. Haha, ingen tvekan där inte...

VET NI VAD TJEJER!!!! VAGNEN HAR KOMMIT HEM NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Och den är i STORT behov av mig!!! Ojojoj, vilken misshandlad liten sak Gråter... dax att plocka fram trollspöet.

• Lindadjo
    Lexis skrev 2011-02-13 21:54:52 följande:
    Haha shiiit jag var inte ens sådär stor dagen innan han föddes! :-O
    Nackdelen med att köpa begagnat antar jag? :-/
    Ja, men jag visste om att den var i dåligt skick, det var ju en av anledningarna till att jag fick den så billigt. 900 kr för en bugaboo Frog med liggdel, sittdel och skötväska.
  • Lindadjo
    Lexis skrev 2011-02-13 22:02:02 följande:
    Okej, jo billigt var det ju... Men hur ska du fixa den?
    Den är ju hel, bara lite solblekt och skitig och osmörjd. Så jag tänkte pimpa den totalt. Sy ny klädsel, ny sufflett osv...

Tror nog den kommer bli riktigt fin i slutändan, och som sagt. Jag har ju 6 månader på mig, innan den ska användas
  • Lindadjo
    Lindadjo skrev 2011-02-13 22:10:43 följande:
    Den är ju hel, bara lite solblekt och skitig och osmörjd. Så jag tänkte pimpa den totalt. Sy ny klädsel, ny sufflett osv...

Tror nog den kommer bli riktigt fin i slutändan, och som sagt. Jag har ju 6 månader på mig, innan den ska användas
    Och jag har gjort det förr, men andra vagnar. Klätt om de alltså.
  • Lindadjo
    Lexis skrev 2011-02-13 22:14:15 följande:
    Kul att sätta sin egen prägel på den!
    Ja du har ju tid på dig, vore kul med före & efter bild!
    Det kommer att komma, jag lovar
  • Lindadjo

En gång, för länge, länge sedan. Var det en kolsvart, blank och sprillansny Frog.........

Fler bilder finns i galleriet för den nyfikne. Men jag har en fråga... Går det att ta av det där midjebandet? Den är ju fastsydd i ramen, kan man ta isär hela ramen för att få lös de, eller hur gör man?

• Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-02-14 07:41:52 följande:
    haha

Jag köpte en sådan filt (snordyr) till T när hon va plutt.... hon var heeeelt ointresserad av den....
    waist of pengar eller vad
    Men den där kan jag tänka mig att en liten plutt faktiskt pillar och har vett att uppskatta ...
    Fick oxå en sån filt, och den var inte intressant. Fast jag säger som du... ett sån till vagnen ser ju lite roligt ut, och hänger framför ansiket hela tiden... så den kanske går hem. Annars finns det ju utan lappar oxå, de var ju fina de med. Kanske en av varje?

Jag behöver nånting sånt iallafall, för min bar är INTE snygg!!!

Blir deffinitivt till att införskaffa bumberbarskydd, för så här kan det i vart fall inte få se ut!!!
    tugga, tugga, tugga....
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11