• zasata
    Angel Gbg skrev 2010-09-25 18:03:13 följande:
    Jag är i preciiiiiis samma stadium.... aj
    tog 1mg panodil för 50min men märker typ ingen skillnad alls.... BLÄ!!!! första dagen är fan skit + migrän...

woho!!
  • zasata
    Angel Gbg skrev 2010-09-25 21:19:07 följande:
    Migrän.... dubbeldos zoomig och en blöthanduk och muta barnen till tystnad
    Sånt finns inte tid för..
    Det kommer för jag sover så oroligt och biter sönder tänderna.. Borde skaffa bettskena men vägrar betala 3000. Har inte 3000 åt det.. (vill ju ha en vagn till..) men nu äter jag 1mg panodil var 4de timma i stället, även på natten ibland. och primerpang och ibland postafen. Blir värre på jobbet då jag sitter framför datorn hela dagarna utan fönster eller luftkonditionering.. Försöker dricka mycket vatten med.. Eller det är ibland migrön, ibland stannar det av vid yrsel och extrem spänningshuvudvärk vid tinningarna och nacken..
  • zasata
    Angel Gbg skrev 2010-09-25 21:46:57 följande:
    Är det för att du pressar så är det spänningshuvudvärk. Jag har bettskena som jag använder varje natt och har sovit med sån i över 10år. En fuskekonomiversion som jag ibland gjorde som student då jag råkade tappa min riktiga och inte hade råd att köpa ny var att gå på sportaffär och köp en för ishockey eller boxning. Inte lika smidig och lätt men du kommer billigt undan och slipper huvudvärken. Och akta levern som du överdoserar paracetamol
    då är levern körd. dricker inte så mkt alkohol i all fall
    Ah det kan jag testa, men är dom inte stora också då? 3500 spänn hittade jag för på nätet... njae..
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11