• zasata

K*B*N, pratar del 11

Ja allt detta är vanligt 2-4 veckor och ökad ångest.. Blä!

• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-09-30 20:12:02 följande:
    Ja, varför får vi inga paket?

Grattis Asereht!!! Vem kan tro att det var igår som du sa att det inte verkade vara något för dig? *känner igen mig själv* Jag ser med spänning fram emot att se vad du tycker, är lite sugen jag också. Vad tror ni Ekorren och Riski; är det något för mig som "bara" skall gå ned åtta kilo?
    Ingen av er som skall åka förbi mig tidigt på lördag till bästa loppisen?
    Tobbe har anmält ebba till nån dans grej så han kan inte köra mig Demon
  • zasata
    Angel Gbg skrev 2010-09-30 20:40:25 följande:
    Zasata Jag ska nog till Eklanda men jag bor inte ens på samma sida stan som dig så det får bli att vi "ses där" om det är dit du ska och om jag orkar.... har egentligen inte behov så jag kommer nog kanske råka prioritera bort det som jag ska till Ullared på onsdag

Passau: Du skrev något om någon kalender.... kan du ta det igen och GÄRNA messa mig det på fb så jag har det sparat i fååååååååååååånen
    Jag vill dit men ingen som kör mig längre ju, det är ju den bästa av alla loppisar.. du skall inte förbi här Oskyldig jag kan koka kaffe och ta med ;)
  • zasata
    Asereht skrev 2010-10-01 11:01:41 följande:
    Zazata, nu lägger jag sista handen vid skyddet. En sista fråga, vill du ha knalliga färger på blommorna eller lite med nedtonade färer? Har du något önskemål om färg på blomma som måste vara med eller som du absolut inte vill ha?
    gärna starka klara färger, abosult inte något neon aktikt bara. eller rosa.
  • zasata

Igår gick Leo utan stöd! Två steg bara hänt en gång innan förvisso med ett steg.. Men nu börjar han bli stor..

Påväg hem från en loppis nu. Blev inte eklanda, utan en annan i Mölndal. Pop skaljacka pakeringshus pippikläder extra dagisjacka pussel mm 450kt :)

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11