K*B*N, pratar del 11
Det har hon så rätt i (som allt annat). Fastnar så mycket smågrus och skit i dem på en gång! Kan tänka mig att de håller bättre i länder utan snö och konstant sandning av gator :)
Det har hon så rätt i (som allt annat). Fastnar så mycket smågrus och skit i dem på en gång! Kan tänka mig att de håller bättre i länder utan snö och konstant sandning av gator :)
Jo det var väldigt dyrt, en ny går på 1100:-. Suflettbågarna och fästena var också dyra, tror de går på 110:- styck nya.
Passau: Det kan vi göra :) Var bor du? Man ska tydligen inte behöva byta bågarna för att kunna ha cam-suffla, utan bara spännerna. En grej jag inte förstår med frog-sufletten är varför den inte sitter spänd vid huvudänden, den är liksom slapp så att den åker bak när man fäller yttersta bågen.
Men jag hittar på kidz för 112:- två fästen alltså :) hjulen är dessutom slut hos bugababy :-/
Frakten har jag inte kollat ännu. Ska kika runt lite på nätet nu på morgonen tänkte jag. Fleece gillar jag inte alls, har iofs bara haft svart fleece och den drog drog åt sig all skit man kan tänka sig. Fick dra med klädvårdsrulle flera gånger om dagen, sålde efter en vecka.
Passau: Jag tänkte slänga in en beställning hos Kidz nu, ville du samfrakta eller ska du vänta? Frakten blev inte så dyr, har varor för 1310:- i varukorgen och frakten går på 47:-
Jag kommer inte ångra mig om jag tar en offwhite suffla till orangea (ens ett ord? :P) frogen va?
Det ska ni självklart få göra!
K kavat: Det blir nog en sån sen, ska bara bearbeta blivande maken ang pengar och färg. Han var inte överexalterad när jag köpte en cerise Bee till vår son ;) Funderar på en cerise sommarsuflett.