Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Nif: Nämen stackars stackars E!!! Man blir ju tokig för mindre! Tur att du såg det nu. Gör som de andra sa och ring rektorn, så ska det inte vara!! *kram*

Här är jag också på krigsstigen. Saga ringde och var helt deppig. Hon skulle egentligen åka buss till min syrra i Stockholm medan vi andra tar båten från ön. Nu vet inte hennes pappa hur man kollar upp vilket bolag som kör, vart man vänder sig och om man måste boka biljett. *internethandikappad* Han vill inte ens lösa situationen så läget nu är att Saga får åka hit med kvällsbåten (kommer fram mitt i natten) och sedan gå upp supertidigt och åka morgonbåten med oss andra till Stockholm. *jäää*la krångel i onödan* Arg, arg, arg! :-@

Riski: Hoppas att du fick sova till slut!
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det! Eller jo..
  • Ekorrfamiljen
    Lindadjo skrev 2010-12-17 11:52:18 följande:
    OKEJ!!!! Jag försökte hålla mig, men jag KAN inte!!!! Jag fick Plus igår!!!!!!!!
    Adam kommer hem från Spanien om 3 timmar, jag tänkte jag skulle vänta tills jag sagt det till honom först, men det han inte vet, har han väl inte ont av
    Weeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii!!! *gör vågen* GRATTIS GUMMAN!!! {#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}
    Gud hjälper den som hjälper sig själv.. Inte f*n blev jag med barn för det! Eller jo..
  • Ekorrfamiljen

30 juni, men jag går väl över som vanligt och får på min årsdag 4 juli. När ska du ha nu då?

• Ekorrfamiljen

Hååh! *blir alldeles tårögd* Vad härligt!

• Ekorrfamiljen

Usch så jobbigt det låter Asereht! *kramar om* Det mesta av problematiken kan nog tiden lösa iaf. Din man fixar säkert vattnet, mensen blir säkert sen eftersom du stressar och gått ner fort i vikt och bölden ringer de om i eftermiddag.

Fröken Småland; Vi vet väl att du inte är kall och hård! Lycka till med resterande timmar.

• Ekorrfamiljen

Ååååååhhh, jag blir så himla trött och arg på min a-kassa!! Har ett helt gäng fula ord jag vill använda, men då får ni gå och gnida ögonen med tvål sen. De strular ALLTID!! Jag fattar inte hur de lyckas. Nu hängde dessutom Försäkringskassan på och strular de också. Jag orkar faktiskt inte mer. Gråter Ingen av dem tänker ge mig några pengar nu, förrän de får intyg, som jag HAR skickat och om de läste lite noggrant skulle de se att jag inte begärde fp med SGI utan med lägsta-nivå.. *fuuuuuuuuuuult ord* Med andra ord, inga pengar till jul, räkningar som hopar sig, inga julklappar (det minsta bekymret) och ja... allmänt blääh. Tur att jag bokat och betalat resan i en riktning iaf.

Lokatt kanske letar efter min overall på postkontoret? *hoppas* Drömmer

• Ekorrfamiljen

Hurra för Aserehts make!

Här rensar och sorterar vi. Vemund har på något mystiskt vis vuxit ur strl. 80! Tur att jag har ärvt massor efter syrrans ungar och sparat lite efter Vendel. Vemund klarar sig nog ska vi se.

Usch, jag har inga julkänslor alls och än mindre blev de när jag nu fick veta att jag inte får några pengar alls till jul. *bajs* Här ser ut som ett bombnedslag, ingen gran och inget pynt, inget julgodis och ingen musik. Tråååk! På tal om bajs tror jag att Vemund behöver en ny blöja. *suck*

• Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2010-12-18 12:47:44 följande:
    Ekorren: Vill du låna en liten slant eller blir det bara värre då när du får en skuld utöver allt elände?

Jag fick en oväntad slant tillbaka på skatten och känner mig generös Tomte Läs: det har varit dåliga reor i webbutikerna i december Drömmer
    Tack vad gulligt! Nää, det blir nog bara värre om jag lånar. Jag måste ringa och skälla lite på a-kassan och f-kassan bara så hoppas jag att de kan göra rätt istället.. Annars får det lösa sig ändå. Tack för erbjudandet iaf. Solig

Asereht: Det vore jättesnällt. Några kronor kan jag säkert betala lite längre fram iaf.

*alldeles rörd av er omtanke*
  • Ekorrfamiljen
    Riski: Nej, usch så tråkigt! *kramar om*

Jag är gärna med på trådträff! Gotland är fint på sommaren... Oskyldig
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11