Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-01-14 21:19:18 följande:
    Prus/Nif: den denimklädseln är väl till Cameleon? Fast den passar ju även på Frog

Passau: får du en Explorer nu då?

Zasata: har du fått din nya PT?
    Ja precis, det är den ju.

Lindadjo: Haha, nejdå jag TROR att Pruss egentligen helst vill ha en cam.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-14 22:07:33 följande:
    Lindajo - du är ju "lovad" ases groda hur många ska du ha?! Men det är nog som Nif säger.... jag ska pröva camen så ta och köp Nif (så kan hon bespara sitt hjärta och få ha kvar sin denim klädsel) så kan du ju lova att om du ska sälja grodan så kan du ju höra med mig först ?! Om inte nif vill ha den dealen
    Nej, OM/NÄR jag får fler barn ska jag ha en cam. Så grodan behöver jag inte ha någon deal på. Den klarar hjärtat av att släppa
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-15 08:40:09 följande:
    Och ska du släppa denim så ska du höra här ok!?
    Absolut, men den släpper jag nog inte helt förrän jag fått använda den igen. ÄL nu typ så vi får väl hålla tummarna :-P
  • Nifelheim
    passau skrev 2011-01-15 08:46:28 följande:
    Nif ska till grannen eller krogen i kväll alltså?!
    haha. Grannen får komma hit minsann. Vare sig han vill eller inte
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-15 08:57:55 följande:
    Körhårt Nif, vad har man bra (snygga?!) grannar till annars . Har någon här kört el trehjuling? mobil.blocket.se/goteborg/Emmaljunga_Cangaroo...
    Bara i butik. Suffletten är jättekonstig tyvärr, eller var i alla fall -08 när jag tittade på den.

Haha precis.
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-15 09:11:43 följande:
    Menar du allvar? Har grannen gett ok angående befruktning? För ni har inte försökt alls på senare tid va?

*håller tummarna för att Elric somnar tidigt*
    Hahaha, ja typ. Han sitter här bredvid och bara suckar när jag berättar vad jag skriver här. Indirekt har han väl gett okej, jag har ju tjatat och han är fullt medveten om situationen och han skyddar sig inte ändå
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-15 09:20:46 följande:

Jag handlade julklappar (!) igår på Lindex rea. Blir inte de här ljuvliga på ett par små söta tvillingar?
    (P.s. Lilleman fick en också för han har ju bara *räknar efter* nio ? lurvar)
    Jag köpte den andra turkosa (med röda kantband och stjärnor i kragen) när de var på "Today" pris innan jul. Den är helt underbar och vår klart mysigaste lurv.  Lurvar måste man ha många
    Fröken Småland skrev 2011-01-15 09:22:16 följande:
    Och så morgonens gnäll: Fick en faktura på Tradera på 33 kronor. De två auktionera som den baseras på var helt utan extra tillägg och inbringade 225 kr. Dvs Tradera tog 15 % av vinsten. Snart är det bojkott på dem alltså
    Ja, traderas avgifter har faktiskt gått långt över vad som kan anses vara okej.
  • Nifelheim

Åh, det är visst min turdag idag. Jag hittade den där Nova Star tröjan jag ville ha i vår lokala barnbutik. Fanns två kvar och den ena var i rätt stl. Halva priset också *nöjd*

• Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-15 14:53:46 följande:
    love love love, blir två riktigakarameller. Vilken färg fick lilleman?
    Nifelheim skrev 2011-01-15 14:42:03 följande:
    Åh, det är visst min turdag idag. Jag hittade den där Nova Star tröjan jag ville ha i vår lokala barnbutik. Fanns två kvar och den ena var i rätt stl. Halva priset också *nöjd*
    Grattis! Granne på besök och rea NS-tröja - köp en lott idag!
    Nåja, grannen är väl här mer eller mindre hela tiden Men det är ju inte mindre trevligt för det.
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-15 15:21:47 följande:
    Nif förresten: du vet att Mecenat bjuder på en Traderaannons i månaden med extra allt va?
    Nää. Jag HAR INGET mecenatkort. De verkar bojkotta mig? Eller så beror det på att jag inte betalar kåravgift?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11