Asereht skrev 2011-01-20 07:38:04 följande:
Okej, nu är det rejäl äckelvarning!
Knölen sprack imorse! Tur i oturen bara att det inte hände när jag sov för det hade ju varit jättekul att vakna i en pöl med var och blod. Det var liksom inte lite som rann ur den där knölen om man säger så. *rys*
Sprack kanske är fel ord men den där bubblan som bildats där de stack brast och ut vällde det guck. *yuck*
Tog säkert en kvart innan det slutade välla ut, fick stå med papper och luta mig över handfatet. Två ggr var jag tvungen att gå ut från toan och sätta mig med huvudet mellan benen där det var svalare då det kändes som om benen höll på att försvinna. Jag brukar inte svimma och jag klarar blodprov och sprutor bra bara jag inte tittar men att se massa jox välla fram ur halsen sätter gränsen för vad jag klarar av tydligen. Men jag svimmade inte som tur var. Blev lite stressigt med barnen men vi hann. *pust*
Nu sitte jag och väntar på telefontid hos öron, näsa halskliniken för att höra vad de säger om saken. Om jag bara ska äta min medicin och se glad ut eller om de vill titta på eländet.
Det enda positiva är att knölen reducerades nästan helt i storlek. Det negativa är att jag nu har stickningar i det som är kvar av den.

Stackare