Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

aj och oj. Igår "skalade" jag av en bit av tummen. Skulle dra ut en grej ur garderoben som satt hårt fast och tappade såklart taget- slog in tummen i metalllåset till garderoben (var som en liten metallplatta där). det blev en bit helt avskalat och en djup flik (man såg beeeenet i tummen Kräks).
    Efter en del om och men och en tur till Grannens lägenhet lyckades jag hitta material att plåstra ihop den med och kände mig nöjd. Kunde inte röra den men tänkte att det nog var pga svullnad (kunde röra den direkt efter slaget, men då kände jag heller inte att det gjorde ont). Idag är tummen ännu mer svullen och BLÅ Skrikandes Jag har inte tiiiid med det här. Vi ska ha kalas på lördag och jag har hundraelva katter här som skitar ner och äcklar sig så jag har massor att städa och ingen tid alls. *megagnäll*

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-27 07:32:28 följande:
    Iiiiiuuuuuhhhhh Kräks  Kanske någon professionell bör kolla på det där?
    Mjo, jag är möjligen beredd att hålla med idag Riksäckligt är det i alla fall.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Nifelheim skrev 2011-01-27 07:38:18 följande:
    Mjo, jag är möjligen beredd att hålla med idag Riksäckligt är det i alla fall.
    Det mest puckade är ju att jag inte kände att det gjorde ont först. Vart mest arg över att det inte gick som jag ville så jag smällde igen garderobsdörren och såg till min stora förvåning att den blev alldeles nedstänkt av blod och att det var massor blod på golvet. Ännu mer att städa blev det. Tur i oturen att jag har en snuskig hund som slickade upp det värsta när jag plåstrade om mig så det hann iaf inte torka in
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-27 07:35:19 följande:
    Jag hinner inte kolla dina länkar Prus men var inne igår och hittade en tröja till lilleman i Harry & Lily gardentree samt en ljuvlig grön tunika med en stor rosa fjäril på till Maja. Om jag kommer iväg på något party så blir det garanterat varsin sån till huliganerna.

Min lilleman borde förresten inte få något alls, igår hade han tydligen stängt av elementet i mitt sovrum så jag låg och frös hela natten Han också, så han låg och klättrade på mig hela natten för att få lite värme. Skitunge!
    hihi.

Jag snabbkollade bara lite på kollektionen igår. Tyckte också om folkabilarna och något mer. Gillar sköldisar, men tyckte att tröjan för stora barn var i tråkiga färger. Sköldisbyxorna Pruss länkade till (speciellt de med sköldis på rumpan) var ju hur söta som helst.
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-27 10:07:09 följande:

Zasata, Nif och Ekorren: skall jag skicka med Posten eller Schenker?

Nif: 48 Posten, 40 Schenker

Zasata: 36 Posten, 40 Schenker

Ekorren: 60 Posten, 40 Schenker

Schenker om det inte är bökigt för dig.
  • Nifelheim

Förlåt att jag är jäkla vimsig, men vad kostade jackan?

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-27 10:20:01 följande:
    Inte bökigt, håller ändå på med de andra. Jackan kostade 199 kr.
    Fröken Småland skrev 2011-01-27 10:24:33 följande:

Nif: Fröslunda Tobak?

Tack,. Ja precis, Fröslunda blir kanon Kyss
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2011-01-27 10:19:30 följande:
    Fick just min bärsjal såld. *nice*

Jag säljer av grejor och sparar till en bee...schhh säg inget till maken.   Eftersom jag inte kan bestämma mig så tänkte jag att om jag får en bee först så kan jag ju känna efter om jag kan/vill sälja buggan eller inte framöver. Tyvärr lär det ju ta ett tag att spara ihop till en men man måste ju ha en plan. Och om jag ändrar mig så har jag ett klädkonto istället.
    *också sugen på Bee*
  • Nifelheim
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-27 19:33:44 följande:
    Lindadjo: Ja, så där ser jag ut i v. 30!

Usch, blev så ledsen.. Syrran ringde nyss och berättade att hennes mans farbrors fru (låter avlägset men de umgicks en hel del) gick bort natten till idag. Hon blev 45 år och lämnar efter sig maken och en 5-årig dotter. Kunde inte hålla tillbaka tårarna när hon berättade. Vi har träffat dem på släktkalas och hon var en väldigt go och trevlig kvinna som man omedelbart tyckte om. Och så en 5-årig dotter som inte får växa upp med sin mamma... Buhääää!! Gråter
    *håller för öronen och ögonen samtidigt*
    Jag har sån hemsk, fruktansvärd ångest för/över döden.
    Kan bli helt panikslagen av  tanken.
    Så fruktansvärt orättvist att en liten 5-åring ska förlora sin mamma Gråter
  • Nifelheim

Fröken S: Kolla inboxen snälla rara

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11