Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Hinner du fota Elric hos fotograf? Eller (vilket tilltalar mitt småländska hjärta mera) välj ett befintligt digitalt foto (helst tillsammans med dem) och framkalla i större format hos någon snabbisfotohandlare. Ram från Rusta och voilà!

• Fröken Småland

Passar även på att kräkas över presenter i allmänhet. Varför, varför, varför skall man slösa en stor summa pengar på något som ingen behöver? *avskaffar bemärkelsedagspresenter och julklappar*

• Fröken Småland

Jag gillar att köpa presenter, när jag ser något kul som skulle passa någon jag tycker om. Som en överraskning/uppskattning/uppmuntran. Men att köpa bara för ATT tycker jag INTE om, det är slöseri på högsta nivå.

• Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-08-19 13:13:15 följande:
    nif. besök på teater/museum/konsert/växt-trädgård liknande tillsammans med er..

suck, har deppdag, orka med släktingar ibland, svar NEJ! lång historia, men blä Kräks *skriva av mig*

fr.s åker du till skolstart-upprop på måndag nu då? jag är nervös inför min start!
    Nej, jag börjar inte förrän 30/8 och skall inte börja med att åka upp för upprop tack och lov. Själva skolstarten med upprop och sånt är jag inte nervös för annars, det är värre med att man skall klara allt tekniskt för att koppla upp sig till videokonferens med en massa okänningar
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11