Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-01-02 17:20:02 följande:
    Det brukar vara i slutet av maj, någon som har en almanacka? OM det skulle sätta igång mitt under pågående trådträff så har du i alla fall gott om barnvakter Tungan ute
    Jag kommer utan barn och familj i så fall, tror jag. Annars måste ju Vipera och de två små huliganerna också med. Å andra sidan skulle jag nog inte bli förlåten om jag åker till Ge-Kås OCH träffar er en gång till utan honom. Hmm, ett tiotal doulor vore ju inte fel.. Hur är förlossningen på sjukhusen runt Ullared? Drömmer
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ekorrfamiljen
    Kavat skrev 2011-01-02 17:44:43 följande:
    Eller så lämnar du dem hemma hos oss med våra barn och man.
    Sant!
    Kavat skrev 2011-01-02 17:45:17 följande:
    Varbergs BB är det bästa!!!
    Check!
  • Ekorrfamiljen
    Kavat skrev 2011-01-02 21:48:19 följande:
    Skickar en liten hälsning från Lokatt också, jag var tvungen att kolla så hon var ok. Hon hann inte med oss helt enkelt...

Ahh, skönt att veta att hon lever iaf.
  • Ekorrfamiljen
    Kavat skrev 2011-01-02 21:49:53 följande:
    Vi var och simmade idag. Det var lite för kallt för liten... Men han kollade mest med stora ögon, men var varken ledsen eller speciellt glad idag. De andra två var dock helt vilda i vattnet, framförallt lilleman!
    Mysigt! Synd att det är så kallt i bassängerna. Jag fryser alltid när jag är och badar, även i barnbassängen. Har ni något ställe med babysim i närheten? Där brukar de ha lite varmare bassänger. (Inte varmt nog för mig ändå, men för bebisarna.)
  • Ekorrfamiljen

zasata: Har E fortfarande åkpåse? Får hon plats i den? Vendel växte ur sin på alla vis för ett par år sedan.

• Ekorrfamiljen

Ja, det är klart att det blir varmt och gosigt. Vendel har ju alltid overall och stövlar så det känns inte så najjs att stoppa ner honom i en påse då, men ibland om vi är ute i snöväder så får han en filt att svepa in sig i.

• Ekorrfamiljen

Idag är det 16 år sedan jag blev mamma för första gången. (Kl. 12.37!) *gammal*

Asereht: Tänker på dig och hoppas att allt ser fint ut/går bra. Kram!

• Ekorrfamiljen

Idag skulle jag vara duktig och maila läkaren angående intyg för Vemunds dysmeli och Tins ev. ADD. Då har människan semester! Har läkare verkligen rätt att vara lediga när jag behöver dem?

Sen fick jag en kallelse till ultraljud den 31/1 fast jag redan hade en tid 7/2. Läkaren som ska göra ul ville att jag skulle ha det lite senare (första budet var nämligen 1/2 och det var för tidigt tyckte han.) Nu försökte jag kontakta min bm och fråga varför hon gav mig en ny tid, men då har hon också semester! Vad är detta?

• Ekorrfamiljen
    zasata skrev 2011-01-03 13:39:18 följande:
    Jag dör snart, så hejdå.
    Ajdå, det låter seriöst.. Farväl.. eller vänta nu! Du kan ju inte bara gå och dö så där utan vidare. What's up?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11