Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

AnPa skrev 2011-05-18 07:01:04 följande:
    Nif: visst är det? Mitt ser också ut som om att det varit med om nåtog illa (typ en oförsiktig förra ägare). Har fullt med repor efter en ståbräda och på handtagsdelen, sen vore det ju kul med ett svart! Frågan är hur mkt tid man måste lägga ner själv om man ska lacka det själv, skulle ha varit med och budat i den där auktionen tror jag.
    Min ser oxå ut att ha haft ståbräda Inte så snyggt, men rätt skönt att inte känna att man måste vara jätteförsiktig med vagnen.Vet hur hemskt det var att ha en sprillansny vagn, som fick sin första repa, det skäääääär i hjärtat
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-05-19 15:56:48 följande:
    www.tradera.com/Bugaboo-bee-2008-auktion_3408...

Vad ska man tro om detta? Vill hon sälja vagnen eller...
    (kanske inte platsar i denna tråd, men vet inte var jag ska slänga in denna lilla konfunderade iakttagelse)
    Hahaha, gillar sista meningen där.... "vagnen är ej till salu"... riktigt rolig annons Och självklart platsar den här i tråden, här platsar ju ALLT
  • Lindadjo
    Riskiflickan skrev 2011-05-28 20:11:15 följande:
    Vad bra, då kan man variera sig så de inte tror man äter så ofta
    Ja, för de som jobbar där känner säkert igen er från gång till gång, och för protokoll över hur ofta ni är där
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-05-28 20:41:57 följande:
    Gör inte du det Lindadjo
    Japp, alla som kommer in på systembolaget har jag stenkoll på
  • Lindadjo
    Lindadjo skrev 2011-05-28 20:43:29 följande:
    Japp, alla som kommer in på systembolaget har jag stenkoll på
    Men allvarligt, stamkunder har vi faktiskt lite koll på. De får inte handla 2 gånger samma dag.
  • Lindadjo
    Lindadjo skrev 2011-05-28 20:44:44 följande:
    Men allvarligt, stamkunder har vi faktiskt lite koll på. De får inte handla 2 gånger samma dag.
    Undra om de på max skulle neka en till att äta där 2 gånger samma dag?
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-05-29 17:04:58 följande:

Mkt bättre idag. Sonen kunde tom vara med på simskoleavslutningen och så avslutade vi med en morsdagsbuffé på världens mysigaste lantcafé!

Kan vi förresten inte ta en träff på västkusten nästa gång, här finns världens finaste Nordens Ark och flera superfina caféer...

Har med stor glädje rullat Swift (fast dottern ville mest gå.. jkla unge )

Men vart bor du?? Nu blev jag nyfiken
  • Lindadjo
    passau skrev 2011-05-29 18:35:13 följande:
    Mellan oss lindadjo Jag har ju bestämt att nästa date är i Ullared Ligger i sängen på ALV å vilar trötta fötter... Tjejerna å maken åker ruschkana...
    Men försvinner man inte bara ifrån varandra där? Hur mycket hinner man träffas där inne? *skeptisk*
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-05-29 21:35:17 följande:
    Finns det inte stugor att hyra?

Du har inte avslöjat vart du bor än Jag bor nämligen inte allt för långt ifrån Nordens Ark, så jag tänkte vi kanske bodde relativt nära varandra? Vi bor i Strömstad.

• Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-05-30 06:25:15 följande:
    Lindadjo: prova att sätta saddle bagen på handtaget fast längre ned. Det funkar ok, förutom om man vill flippa över styret men hur ofta gör man det?

Satte den så här, det är väl där den sitter bäst??

Vet inte annars hur man ska ha den. Tycker det är fint att ha den i fotänden på liggdelen, men det funkar ju inte heller med en frog, iallafall inte när man har locket på.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11