Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-08-21 19:58:04 följande:
    Jag köpte sådana här softshelljackor till alla mina tre "stora" grabbs. Jag stod och höll i en i strl 80 men så blev jag velig och bestämde mig för att avstå och nu ångrar jag mig. Hoppas det finns kvar sådan på måndag. Jag tokgillar de skarpa färgerna och jag ahr fått grönanfall.

www.karlsson.se/Produkt/7340001709391/jacka_b...
    Ohhh, den är lite för stark för mig. Kanske är finare i verkligheten för jag gillar också starka färger egentligen. Bra pris!

Jag skall till Ge-Kås nästa vecka, någon som vill ha något? Konkret alltså, inte "kan du kolla lite på regnkläder"
  • Fröken Småland

Dessa jackorna köpte jag på Ge-Kås i våras. Och de flesta andra ytterkläderna till lilleman tycks också gå i grönt och svart. Lite tråkigt men allt matchar ju

• Fröken Småland

Äsch, jag kan inte bestämma mig för om jag skall beställa några dynor från Pramworld eller inte. Är det någon annan som är sugen på något därifrån och som vill dela frakt? De vill ha 26 GBP för två dynor Obestämd

• Fröken Småland
    zasata skrev 2010-08-21 20:56:27 följande:
    hallåå.... kan ni gå på semester igen? Jag hinner inte med att jobba 8-11 timamr per dag och er!
    Du får dra ned på arbetet helt enkelt Drömmer
  • Fröken Småland

Lindadjo: Ta ett test om några dagar igen. Zasata gick ju hur många dagar som helst utan att testa positivt när hon väntade Leo. En del gravditeter har lite lägre hormonnivåer i början utan att något är fel.

Vill du inte dricka även om du helt säkert inte är gravid? Då är det ju bara att säga det, det är när man är gravid och ljuger som det blir så genomskinligt Annars är det ju penicillin för UVI eller nåt, eller kanske att du räknar points? Men då får du ju så klart vara petig med maten också. Vem vet; du kanske blir en tunnis på den resan Vart skall ni?

• Fröken Småland

Ahh, såg nu i fläsktråden att ni skall till England. Nice! Ni skall inte till Pramworld va? Drömmer

Asereht: Nej, inte Buggadynor, Mountain Buggy-dynor suktar jag efter

• Fröken Småland

*morrar över omflyttningar på Ge-Kås*

Ekorren och Pruseluskan håller sig vid telefonerna imorgon alltså. Har du What'sApp Prus? *snål*

• Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-22 18:07:28 följande:
    *lovar att sova med mobilen under huvudkudden*
    Haha, det är bara mellan 9-12 som ni behöver sitta på nålar. Hittar jag inget så rapporterar jag de nedslående nyheterna i tråden.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11