• zasata

K*B*N, pratar del 11

Får någon på 1meter plats?

• zasata

Blev ingen syskonvagn.. Men en brio Nova..

• zasata

Jag stör mig!! Pratade med han som skulle sälja vagnen vid 1. Fick adress dom var hemma om 40 min. Vi var där strax efter två, ingen öppnar eller svarar på telefon!!! Funderar på att ringa och vänta tills dom svarar..

• zasata
    Nemia noj skrev 2010-10-17 12:01:50 följande:
    Orkar inte läsa igenom alla inlägg sen jag var inne sist, har ögna igenom dom lite så har ja missa någe får ni gärna fylla i

Någon fråga vad som är värst, hmm svårt o säga. Min äldsta dotter som fyllde 7 nu ska troligen flytta till sin pappa på fastlandet och börja skola där. Har titta på lägenhet som jag vill ha, men måste ordna allt runt omkring oxå. Blir troligen särbo. Och iomd så har ja fått satt ut hundar o hästar på annons, tagit bort alla akvarium, måste sälja kaninerna. mm. Massor som flyger omkring just nu, massor att tänka på och göra.
    Men hoppas ¨på de bästa när allt e över.

Dessutom måste jag sälja av en jäkla massa vagnar, får ju inte direkt plats med 40 st i en 3a.
    vad tråkigt :(
  • zasata
    Jessika82 skrev 2010-10-17 21:22:39 följande:
    Hej på er. Jag köpte en brio race i lördags en svart grön, till sonen är väldigt nöjd.
    och idag har man spenderat hela dagen på förlossningen....
    va oj hur gick det?
  • zasata
    Jessika82 skrev 2010-10-17 21:24:30 följande:
    Jag har värkar... när jag kom in så hade jag 3-5minuter i mellan värkarna nu är det lite längre i mellan. Fick åka hem
    oj spännande, var ud öppen då?
  • zasata

8min är väl långt ;) Tobbe körde på 5, 3 för jävliga värkar med Ebba, och 3 jag kunde skratta mig igenom med Leo :D

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11