• zasata

Då är man påväg till nytt jobb igen.. Fick lära mig igår på en timma och fatta inget :) blir en spännande dag..

• zasata

`Jag har ett dilemma. Fick ett sms 00:44 i natt av modellen jag fotograferar, vi skulle ha fotografering idag. Men hon skrev att hon varit magsjuk hela dagen och inte kunde komma utan undra om det funkade på ons, men som tur är skall jag iväg i morgon!
    Men vi bestämde tors klockan 9. Jag vet inte om hon var dålig i natt också eller inte, framgick inte på smset och vi känner inte varandra så vill inte ställa massa frågor.
    Jag kommer "röra" vid henne, hjälpa till med alla kläder se så håret/sminket ser bra ut, gå igenom alla bilder osv..
    Jag är så rädd!!!!

Härligt det låter med jobbet AS!

• zasata
    Asereht skrev 2010-11-04 07:28:28 följande:
    Borde man inte kunna äta samma sorter som var ok när man var gravid? Fundering bara, kodex nyps tex var ju ok när man var gravid + ett helt gäng till.

För min del är det inte intressant iaf. Tänker inte stoppa i mig mer än nödvändigt. Tror inte Halsbrännetabletter biter på den otäcka magkänslan och den falska hungern heller. Halsbränna har jag inte.

Igår mådde jag pyton och småslumrade på soffan hela dagen. Sen när maken kom gick jag och lade mig och sov till han kom med A. Sen sov vi vidare tillsammans. Jag är så sjukt trött att jag lätt skulle kunna slumra mig igenom hela dagarna.
    noppe du får äta mkt mer so mgravid än när du ammar, ammar du får du inte äta ett skit.

Jag tar häldlre en tablett för mkt än en för lite.. (tittar oskyldigt ner i väskan...) 
  • zasata
    Tant Pruselius skrev 2010-11-04 09:37:12 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Barnvagnar_och_barns... kolla priset på buggan? Fast hur var det nu med bromsgrejen, va rätt dyr att byta ut?

länk till ovanstående! www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_305...
    bromsen måste bytas med chassit, eller så gör man det själv som jag gjorde och tog 10 min när jag väl kom på hur och kostade ca 50kr :D
  • zasata

Vad är felet på mig undrar jag?
    Senaste två veckorna har jag mått pyton, men överlevt.
    Trodde jag höll på att få influensan eller något då en del haft det på jobbet, men inget hände.
    I fredags fick jag till slut gå hem för jag höll på att somna framför datorn flera gånger och inget hjälte. Och jag hade så ont i magen.
    Åkte hem och somna direkt, sov tills barnen skulle lägga sig, och sen halv sov jag i soffan.
    Och så har hela helgen varit, jag orkar inte hålla mig vaken, när jag är vaken känner jag nästan bara för att gråta för jag är så trött.
    Jag har även under dessa två veckor när jag varit kass blivit väldigt skakig, tappar grejer också.
    I söndags gick jag till läkaren som sa att jag har gallsten, men det känns inte rätt.
    Visst det gör ont där gallan sitter, men öven rästen av magen.
    Ner vid äggstockarna och vid magsäcken. (nej inte gravid!)
    Försökte jobba idag gick upp vid sju men gick inte 30 min senare sov jag och kom till jobbet vid halv 11.. Klockan 15 fick jag gå he för jag var så trött och hade ont och ville bara gråta.
    Så någon, vad är det för fel på mig?

• zasata
    Asereht skrev 2010-11-11 17:05:18 följande:
    Har en blivande student som ska på lite finare fester och letar studentklänning så när jag säger fin menar jag fin = uppklädd.

Hittade en jättefin på Ellos men tyvärr fanns den bara i rosa och svart. Blev inte helt rätt men modellen var hon helt kär i.
    Vi säljer ju nästan bara sånt på jobbet om det är till dottern.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11