Fröken Småland skrev 2010-08-19 14:41:18 följande:
Ja, hur står det egentligen till med grannen? Har han fortfarande status "granne" och hjälper till med *host* både det ena och det andra eller har han återuppgraderats till någon högre status?

Fröken Småland skrev 2010-08-19 22:16:35 följande:
Oooh, idag fick lilleman tre nya lurvar (Lindex). Tur eftersom han bara hade fem sedan tidigare... Äh, mamma är lycklig i alla fall!

vilka kulörer? Kanske nytt nick på G ? Fröken Lurv

Ekorrfamiljen skrev 2010-08-19 22:21:07 följande:
Nu börjar jakten på vinterkläder till sorkarna på allvar. ICA, Lindex och Åhléns hade typ ingenting när jag var där idag, men jag har ännu Kapp-Ahl och H&M kvar att kolla på. Fast det slutar säkert med tradera. Vendel ska iaf få en grön skaljacka från Po.p (begagnad) att ha som extrajacka på dagis.
Asereht: Vilken goding!!

Vill nog också beställa mössa till vintern.
Vendel är tillbaka på dagis och det funkar bra, till vår enorma lättnad. Skönt att kunna ägna lite mer tid åt Vemund som plöjer fram som en bulldozer överallt nu. Ingenting går säker för hans framfart.
Så har vi kollat på ett hus, vårt Drömhus, men vi kan inte få det för vi måste sälja det här först..

Bajs! Det var toppenbra planlösning med rum till alla barnen och stor plan tomt med fruktträd och en lekstuga och gott om förvaring till barnvagnar, bilar och annat skrot.. Nåja, vad är väl en bal på slottet..? *snyter mig diskret*

nej va jobbigt...... lekstuga står högt på våran lilla madams önskelista....
Annars är inte tomt min grej. Visst det är mysigt för kidet men jag tycker mest att det inebär massa jobb, GUD så trist jag är, hör jag.
Fröken Småland skrev 2010-08-20 07:43:33 följande:
God morgon! Igår kväll hände något suspekt; Maja låg på en madrass på golvet i mitt rum. Plötsligt satte hon sig upp och satt och gungade en kort stund och sen la hon sig ned på madrassen igen. Strax därefter kissade hon så det skvalade högt! Och fortsatte trots att jag strök henne över ryggen och försökte väcka henne. Sen vaknade hon inte ens när jag tog av henne trosorna och tvättade henne och bar in henne i sin säng. Vad i hela friden var det tror ni? "Gick" hon i sömnen tro? Hon har inte kissat i sängen en enda gång sedan hon slutade med blöja någon gång före treårsåldern

Idag kommer hon inte ihåg något alls utan tror nästan att jag hittar på

Oj! Läskigt!