• zasata

K*B*N, pratar del 11

Den är väldigt låg vagnen tycker jag med liggdel, och inte spikrak så barnet glider.

• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-10-18 13:25:21 följande:
    Och så köpte du en Nova för 300 och en ny Happyklädsel för 95 kr? Helt ok...
    japp och nya hjulen på med ;)
    men klädsen som var till, sätter jag kanske på igen, den såg ut som ny och lite mer diskret.. men lodger passar bra i, på märkerna är det orange färg och det är precis samma.
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-10-18 13:29:48 följande:
    Vilken färg var det?
    lite begige/grön med orange på.
    Asereht skrev 2010-10-18 14:40:46 följande:
    Fick en hettande känsla i kinderna så jag tog tempen. 39,5! Inte undra på att jag känner mig matt har värk i hela kroppen. Tänk att man kan vara så varm och ändå frysa!
    läate det på fb, krya på dig :
  • zasata

Seriöst, nu var tydligen flera magsjuka igen på ebbas avdelning. Hur ofta går det hos er??!

• zasata
    Angel Gbg skrev 2010-10-19 09:42:12 följande:
    Ja C började på dagis förra hösten dvs för 14månader sedan och det har gått en vad jag vet. Det är 7 klasser men dom jobbar ofta ihop med paralellklassen och jag vet att det varit magsjuka där i den en gång. I Cs klass har det inte varit något tal om magsjuka men just nu går vattkoppor fast det spelar oss ingen roll så hellre 100000000 vattkoppor än en magsjuka. Under dessa 14 mån har det gått löss en gång (fast då fick jag veta det när det blåst över för vi varit bortresta) och mask en gång (samma sak där vi varit bortresta) så jag vet inte om vi är väl förskonade men jag tycker erat dagis är väldigt drabbat, fusk med hygien?
    jag tror det är lata föräldrar..! Men hon går på allergidagis med va? Kanske bättre där?
    För här tvättar dom händer när dom varit ute, spritar sedan alla barnen vid samlingen och spritar borden innan dom dukar. 
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11