• zasata

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2010-10-19 09:50:30 följande:
    Tror inte det går magsjuka särskilt ofta på "vårt" dagis. Vad jag vet så har det varit en gång sen E började i mars. På hans dagis spritas INGET, förutom möjligen om någon faktiskt kräkts eller så och det är en stor förskola med STORA barngrupper (runt 30-40 barn i varje grupp)
    oj, här är d et 4a avdelning 15barn på 2 av dom, 22 på ebbas och 27 på sista. men tycker det går HELA TIDEN! var ju 4a veckor sedan någon kräktes på ebbas avdelning-
  • zasata
    passau skrev 2010-10-19 20:20:06 följande:
    ingen som behöver en helt ny lila vindfleece i lila i stl 104?
    trodde den skulle vara mindre än den S hade som var för stor men dom var lika stora...
    märke och pris? :)

jag köpte till ebba och leo på lindex nu på 50% :D
  • zasata

Vad är det för jävla dagis???! Stanna hemma med barnen och kräv ersättning av komunen.

Nu sitter jag i bilen till Ullared :D

• zasata
    Kavat skrev 2010-10-22 11:26:19 följande:
    Älskar höststormar! Liten sov från 20.30 till 04.00, ammade och somnade om till 07.00 då jag misstänker att han väcktes av barnen. Fantastiskt! Tänk vad fort det kan ändras från att sova en timme mellan amningarna till det här!
    Har helt tagit bort vitlök och paprika, chili ur kosten (plus allt annat då...) Men vet som sagt inte vad som gör vad längre, men upptäckte att varje dag med grillkrydda så sov han skit...

Asereht, har inte brevlådan varit snäll än?
    nwb gah,.. allt jag sparato ch skulle svara på försvann :O:O:O:O:OOO GAH!! löst ikapp sen i månags ju!!!
  • zasata
    Asereht skrev 2010-10-24 15:23:24 följande:
    Jag latar mig på soffan. Orkar fortfarande inte så mkt. Maken däremot fick värsta riktighet igår och håller för fullt på att göra om lilla rummet däruppe som nu blir pojkarnas gemensamma sovrum.

Han drog ut alla möbler och städade ur igår sen pep han in till stan och köpte färg. Sen jobbade han på hela wm och kvällen och nu är det nymålat och fint därinne. Det blev inte färgmässigt som jag tänkt mig men det blir fint och fräscht.

Nu fixar han nytt element där och snart är det dags att flytta in saker igen. Sen får jag sy snygga gardiner dit in.
    Skoj med lite "nytt" :)
    Nifelheim skrev 2010-10-24 15:30:47 följande:
    När man är så sjuk att man inte klarar av att ta hand om sig själv ens inser man helt klart nackdelarna med att vara ensamstående. Stackars lilla E.
    Usch krya på dig :(
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11