• passau

K*B*N, pratar del 11

2bee o Borås ase lonsultera riski

• passau

Tapetserar och möblerat om klart... Nu sova, i morgon låååång jobbdag... Först vanligt sen möte i Gbg... Tänkte hunnit med Ikea men vet inte hur jag ska få ihop d... Kan dom hålla öppet till 22 för mig kanske?!

• passau

Mkt snygg overall och söt bebis! Min börjar bli rejält stor I natt kom hon in till oss själv :-0 Var tog min bebis vägen???

• passau

Fr s!!! Eller någon annan bokföringskunnig... Jag har (2:à dan på jobbet) skrivit in en verifikation från 22/1 före 19/1 och godkännt den... Ska jag fortsätta eller måste jag göra om? Kan inte med att ringa och fråga en gång till...

• passau

Skriver i Tfn och den bryter mina inlägg... S trodde MejaHugo var ett namn hon slog ihop det hela tiden så när hon kom ut hette hon MejaHugo ett tag tills hon tog efter oss

• passau

Tack fr S! Körde på och är klar nu... =kan handla innan jag hämtar på dagis! *vågen*

• passau

Har köpt viking kängor på din sko idag för 300:-/st till nästa år... Har dock ett par nya kavat vinterskor i stl 28 till nästa år och det är samma innermått... Skit... Jaja... I värsta fall borde jag ju kunna sälja dem på T väl? Står 599:- på dom vad tror ni man kan få nya med lapp...

• passau

S sitter i min säng och gråter "jag tycker det är lite ensamt med 2föräldrar, jag vill ha 3 föräldrar!!!" =hon vill sova hos mormor

• passau

Jag har helt glömt att jag skulle posta gecko mönstret... Sorry, ska försöka fixa d i helgen! Prus: d finns järntablettter brus om du får proböem med magen av vanliga...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11