K*B*N, pratar del 11
Lindajo; tror sjalen kostar 595;- ny, jag bet 300:- men provade den bara, då jag tyckte M var för stor... 13kg och 1 1/2 år... Känns 250:- ok?
Lindajo; tror sjalen kostar 595;- ny, jag bet 300:- men provade den bara, då jag tyckte M var för stor... 13kg och 1 1/2 år... Känns 250:- ok?
Prinsesskalas för s idag, nu har 3 avbokat kul... Eller inte! 2 sa till innan, den ena är s bästis med leukemi=inget konstigt, sen en dagiskpmpis med feber =vet att hon vart sjuk hela veckan, den sista är en kompis barn som fått magsjuka i natt, I ÅR IGEN! Samma sak varje år innan kalaset! Maken sa att dom skulle sluta ge henne konstiga saker dagen innan trött bara! Som sjuka barnen får s ha ett annant kalas för men vi kommer inte bjuda den magsjuka... *arg*
Med tanke på min mage kan jag inte missa men tänk om man inte behövde känna sig gravid eller vänta mer än 10v! Coolt!
Jag drar ju till us snart om det är ngt litet jag kunde ta av midjebandet på geckon! Böj försiktigt isär och peta ur bandet ur springan...
Ok! På geckon satt det med en halvrund metall grej som man kunde pilla emellan bandet på... Sorry!
Jag hoppades någon bytt ut min med men inga paket här inte... Men tjejerna fick (köpte en massa onödigt i Ullared typ var sin pettson pjamas för att dom var så söta och s fick en omgång typ polly pocket med prins och Askungen och M fick en omgång större little people med vikbara ben) så jag är bästaste mamman i hela väääärlden! Bara så ni vet!
sen att S får mindre när hon fyller fattar ju inte hon
leksakerna gick på totalt 80:- då är det lätt att vara snäll
jätte kram till er alla!
Ekorren; funderar på att mportera en själv och 2vagnar utan barn är nog svårt att få med sig
Vi betalade 1260:- för 9h för M förra terminen...
När M var liten väckte jag henne för att lämna på dagis p sen för att hämta... Surt! Nu gör jag som jag vill med mina timmar IOM att jag jobbar så jag ha 10-15 ti-to=15h... S är gratis! Så länge d funkar är det bra annars får jag börja betala
Vi ligger ju i högsta gruppen på vår taxa för dagis... Å när vi kommer betala för s så blir totala 1800:- typ... Jag tycker d e ok när man jobbar, men surt vid 9h