Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Before - and after!

Vemund ser knubbig och sur ut i bakgrunden, men det får ni ignorerar. Han får en egen bild här strax..

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ekorrfamiljen

Vemund nyss, inne på Vendels stökiga rum... Kläderna ute i hallen skyller vi också på Vendel. Tungan ute

• Ekorrfamiljen
    Tant Pruselius skrev 2011-01-13 19:18:51 följande:
    Ekorren - tur att du ska ha en till BabyGravid för det där gör du (jaja vipera oxå) bra
    Haha, jo vi får ju se det så.
  • Ekorrfamiljen

Jag brukar alltid köpa nästa säsongs vinterkläder på rea, men än har jag bara hittat ett par termobrallor till Vendel för 100:- men that's it! *surar* Lindex "rea" är ju inte precis billig. Jag ska nog dit när (om) jag får pengar i tid och leta lite mer baskläder till Vemund att ha på dagis iaf.

Angel: Usch vad läskigt! Stackars lilla C!

Fina Molo ni hittar, finns de i lite pojkigare stuk? *hoppas innerligt på en tjej i magen annars*

Här donar vi lite innan mäklaren ska komma. Alltså, det ser ut som skit här, men det får de ta.. men jag önskar att vi hade ordning och fint. Får ångest av alla prylar. Bläääh!

• Ekorrfamiljen

Vi brukar alltid äta pasta och köttfärssås på fredagen och resten av färsen blir tacos på lördagen.

Jag har Nifs Gesslein Panorama. Det är nog den vagn jag varit mest kär i av alla mina vagnar.

• Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-01-14 19:40:12 följande:
    Och vi två är förmodligen också de enda två som minns det programmet kom jag på nu Obestämd
    Jag minns också! I brist på annat att se på teve så.. Fast nu när jag såg gamla repriser insåg jag att jag faktiskt uppskattar den råa humorn fortfarande.

Jag är väl typ näst äldst här, efter Asereht, Passau och Fröken S, jag fyller 34 i sommar.
  • Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-01-15 09:22:16 följande:
    Och så morgonens gnäll: Fick en faktura på Tradera på 33 kronor. De två auktionera som den baseras på var helt utan extra tillägg och inbringade 225 kr. Dvs Tradera tog 15 % av vinsten. Snart är det bojkott på dem alltså
    *håller med* Har inte kollat upp loppi.se och deras prislista, men där kan man ju lägga ut billiga (ibland gratis) annonser och nu har de börjat med auktioner också. Visserligen bara på barnrelaterade saker, men det är väl det vi handlar mest med ändå.

Nemia: Härligt att du börjar komma i ordning. Ja, nackdelen med lägenhet är ju att man blir störd av/stör grannarna. De får väl överleva det med. Jag kämpar för att få alla papper och intyg från F-kassan att bli rätt så jag kan få ersättning från a-kassan och då ska du få tillbaka dina pengar jag är skyldig dig också, men än fortsätter de att strula.

Nu fick jag ingen sjukersättning heller för de ser inte vilken dag jag begär ersättning för. *morrar* Jag skrev tydligt tyckte jag men de håller tydligen inte med.

Kavat: Oh, såpass!? *känner mig riktigt ung igen*
  • Ekorrfamiljen

Grattis Nif!!

De där lurvarna som Fröken S har hittat är jag lite sugen på också. *surar vidare över FK och Kommunals a-kassa*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11