Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Har inte svt några kul barnspel på typ Bolibompasidan? Vet att syrrans ungar brukar spela där iaf. Vendel är inte typen som kan sitt still och spela så vi har aldrig låtit honom göra det.

Jag hoppas att de värsta bulorna och blåmärkena bleknar tills Vemund börjar dagis, annars lär personalen undra.. Drömmer Nåja, de lär väl se hur han försöker ta sig fram som en bulldozer, även där.

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ekorrfamiljen

Ase: Stackars minibusen och Nöffe då. Skönt att det inte bara är Vemund. Ibland ser han ju rent misshandlad ut. Han har ju stått på näsan ett antal gånger och just nu har han tre gula blåmärken på kinden och i pannan. Bebisen min..

• Ekorrfamiljen

Var in en sväng på Lindex idag med och "råkade" hitta en jacka i 98 också plus en rosa Bamseoverall i 92. Om den inte passar Vemund nästa vinter så kanske bebisen kan ha den om.. ehh, 3 år? Framförhållning kallas det.  Tungan ute

• Ekorrfamiljen
    passau skrev 2011-01-23 08:27:15 följande:
    Städat hela nedervåningen, nu göra frukost och sen avfärd mot Strömstad för shopping och lindajo
    Najjs! Ha så kul!

Ja, när blir "Stora Träffen"? Hade vi satt något datum och plats? *förvirrad*
  • Ekorrfamiljen
    sarahl skrev 2011-01-23 12:46:19 följande:
    *Var det någon som sett den pertrolfärgade fix jackan i 110 för halva reapriset tro? Jag vill väldigt gärna ha den till nästa vinter, men bara till rätt pris såklart!
    Jag pratade med dem på Lindex här i böin igår och de sa att eventuellt så kommer den petrolblå och rosa också på rea, och då är det ju halva reapriset nästa vecka så.. Hon visste alltså inte säkert men tyckte att jag skulle kolla in på måndag eller tisdag så kanske..
  • Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-01-23 14:43:01 följande:
    Ingen aning om värde tyvärr, men jag blev nyfiken på vad du köpt för åkpåsar?
    Det var väl de som var på erbjudande hos Campadre? För mycket döskallar för min smak, men någon med blommor och rött mönster kunde varit okej för mig. Nu har jag ju redan för många åkpåsar då'rå.. *självinsikt* .. men en till får man väl alltid plats med? Man måste ju ha en till varje vagn, eller hur?
  • Ekorrfamiljen
    passau skrev 2011-01-23 17:25:49 följande:
    Jag kan "hyra" små boenden vid vår stuga så alla kan sköta sig själva med mat mm bad är bredvid om det är intressant ca 1h från Gbg... Beroende på standard ca 300:-/natt men vi bör nog boka ganska snart isf så alla får plats... Nära att åka till kusten för dom som vill det... 2,5h till Ullared
    Cool! *grymt sugen*

Kul att fikadejten var lyckad! (Men hur skulle den inte kunnat vara det?)

Iuuuhhh, dags för dagens fjärde (?) bajsblöja!! Tyst Obestämd Kräks
  • Ekorrfamiljen

Men är det sant? Ett stort hus där vi vill bo till överkomligt pris! Stor trädgård med fruktträd också, man tackar!

• Ekorrfamiljen
    Lindadjo skrev 2011-01-23 19:01:46 följande:
    Åh, det låter ju underbart
    Jo, kan ni inte hålla tummarna att ingen annan vill ha det så att vi hinner sälja vårt och köpa det istället? Pleeeaaaase!! Kyss
  • Ekorrfamiljen

...och *suuuck* bajsblöja nummer 5... Obestämd

Sen läggdags hoppas jag. Natti natti och tack för tummar om huset.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11