Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

kavat: Hade du någon input om mitt matematikproblem?

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Kavat skrev 2011-01-28 20:13:45 följande:
    Vad våra gemensamma huvuden kom fram till var
    Omkrets= 2 ( x+ 38/x) mer går väl inte att förkorta..?

??
    Tack Kyss då kör jag på det
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Idag fyller min lillskrutt hela 4 år.
    Ofattbart att det är så länge sen man låg där på förlossningen och hade ont.

I alla fall har han sett fram emot födelsedagen väldigt länge och 00.13 i natt ropade han först försynt: "Mammmaaa, har du glömt mig?" och sen "mammaaaa, ska du inte komma och sjunga nuuu?". Ehm... nej det hade jag ju ingen större lust med så dags, så han fick sova ett par timmar till i min säng innan det var dags

Idag blir det släktinvasion. 25 pers. räknade jag ut att vi skulle bli och jag bor i en pytteliten trea på 62kvadrat :/ Nåja, finns det hjärterum så finns det stjärterum

• Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-30 16:43:36 följande:
    Whiiiiiiiiihuuuuuu !!!!!! Nu äntligen 16:26 rullade CAM 007 rakt in i mitt hjärta/liv. Ååååå den är sååå fin! *tårögd* Nu ska jag putsa och ge den lite kärlek och sedan är vi redo... Så gott som att ingen bugga är komplet utan VÄRLDENS snyggaste bumperskydd Ase - hojta till så kan vi trava tillsammans på Ikea, dem har bra fika
    GRATTIS!!! Solig
  • Nifelheim
    zasata skrev 2011-01-30 20:14:42 följande:
    Jag har ingen säng :( ebba ligger och hostar i den, brukar det vara ömt vid migrän? Kan inte ens tvätta ansiktet? Är det bihålorna lär det väl hålla i ett tag, är jag hemma mer har jag nog inget jobb kvar snart. Och fotografering i morgon bitti..
    Är det bihålorna brukar det absolut ömma. Ett snabbt test är att böja ner huvudet, har man bihåleinflammation gör det sjukt ont då eftersom trycket ökar. Har du otur behöver du antibiotika. Annars gäller det massor nässpray, snyta sig hela tiden och helst skölja rent med saltlösning om det går.
  • Nifelheim
    Nifelheim skrev 2011-01-30 20:56:44 följande:
    Är det bihålorna brukar det absolut ömma. Ett snabbt test är att böja ner huvudet, har man bihåleinflammation gör det sjukt ont då eftersom trycket ökar. Har du otur behöver du antibiotika. Annars gäller det massor nässpray, snyta sig hela tiden och helst skölja rent med saltlösning om det går.
    Ånga kan förresten göra  att det släpper om det är en lindrig bihåleinflammation. Sätt dig med ansiktet över jäkligt varmt vatten (utan att för den delen skålla dig)
  • Nifelheim

*muttrar surt* Jag var nästan säker på att parningsförsöket lyckats, men inte då. Minus i morse undrar var tusan mensen tagit vägen då?

• Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-31 09:54:36 följande:
    Demon.... men hur ligger BIM? kan ju vara en låghormonare?
    Borde ha varit BIM igår om man räknar efter ÄL, efter senaste mens borde BIM varit i fredags. skumt skumt.
  • Nifelheim

det tråkigaste är ju att man inte får juffsa på TRE månader efter att karlsloken varit försökskanin, så det kommer ju ta eeeevigheter till nästa försök. Tre månader är hur långt som helst ju.

• Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-31 10:17:20 följande:
    men hallå!!! Hur tänkte han nu ?! Man ska inte vara försökskanin när man försöker befrukta sin granne... det borde ju a l l a veta
    Får man fråga vad han används till som försöksdjur?
    Jag förstår inte alls hur han tänkte

Haha ja det får man nog. De testar något antideppressivt medel på honom (och sisådär 14 pers till. De är inlåsta i tre veckor )
    Han är inte deppressiv alltså, man måste vara frisk för att få vara med. De vill testa på friska människor för att se eventuella biverkningar osv. Bra betalt, men lite väl riskabelt tycker jag.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11