Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-02-07 11:36:25 följande:
    Ang Quinny Zapp extra, det går att uppgradera den man redan har

www.beba.se/ProductDetails.aspx?productID=230
    Helt perfekt ju.. om man skulle haft kvar sin *surar*
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    passau skrev 2011-02-08 13:21:10 följande:
    Jag vet varför Ligger en bugga för 1500:- på B även ett graco adapter... Skickade sms till lindajo
    Åh. Det rosa toppsetet är sååå fint. Ett sånt SKA jag ha.

Förresten, vad ska man ha för toppset till klarblå basen? Jag har en svart suffla med moln inuti, men mer än svart då? Den är lite svårmatchad känner jag.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-02-08 13:42:25 följande:
    oreange?! Gamla rosa ! (den cerisare!)
    Nej  fy. Orange är _inte_ min favoritfärg.
    Hmm, jag hade ju rosa fleecen till förut, men jag gillar inte fleecetopparna
    Funkar det rosa/cerise canvastopsetet till tro?
    Brun borde kanske funka iofs?
  • Nifelheim

Tack för er input Då måste jag ha ett cerise canvas toppset. Skrik till om ni ser ett billigt

• Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-02-08 14:05:03 följande:
    och jag behöver ett rött !!!!
    Hihi jaa, kanske det Men rött passar rätt bra till denim. Vad ska jag ha annars till denimbasen? Helt denim kanske blir lite tråkigt?
  • Nifelheim

Är man HELT störd om man köper en halv vagn redan nu? (förutom buggadelarna alltså).
    Jag har hittat en City korg i Royal Blue i butik, nedsatt till 900 istället för 2150. De är ju inte så lätta att få tag på just i royal blue och även om det inte blir nån bebis NU så borde det ju bli en någon gång. *beslutsångest*

• Nifelheim

Meh. Jag ville ju  ha ett svar. Jag la undan den för säkerhets skull, men fick bara göra det tills i morgon eftersom det bara var just det exemplaret priset gällde...

• Nifelheim
    Kavat skrev 2011-02-08 15:52:46 följande:
    Klart du ska köpa!!!!! Det är ju bara att sälja annars!!!
    Kavat skrev 2011-02-08 15:53:20 följande:
    Det är väl just den färgen du snackat om i alla år att du älskar?

KÖP!
    Tack. Jag kom precis fram till det också. Skulle aldrig förlåta mig själv om jag inte köpte den och sen inte får tag i någon i "rätt" färg.

Ja det är ju det. Nitron jag hade var ju i den färgen, och det var den finaste, finaste vagn jag haft. Fast i "alla" år var väl att ta i Färgen kom -10
  • Nifelheim

hehe. Jag ringde till den blivande fadern och upplyste honom om att han nog måste betala halva och det gick han med på Förvånad Så jag ska absolut köpa den i morgon.

• Nifelheim
    Lindadjo skrev 2011-02-08 17:17:41 följande:

Den var ju fin, men det var ju bara sittdelen på den, så då dröjer det ju så länge tills jag kan använda den.

Jag ska se hur mitt "fynd" ser ut när den kommer. Min kompis har den hemma hos sig nu, hon säger att den är lite sliten, men om någon kan fixa upp den så är det jag Vi får se hur det blir...

Cambågar och fästen, går sånt att köpa löst? Så man kan ha camsuflett på frogen tänkte jag. Visst kan jag väl sy, men nog vill man väl ha någon orginalsuflett med.

Det räcker att köpa fästen, och de gick i alla fall förut att köpa löst hos tex. kidzshop.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11