Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Heja lindajos vällastade vagn. Jag är så in kvinnan trött, men maten lagar ju inte sig själv tyvärr! Inte kul när man mår illa av ALLT! Vad ska ni äta? Tror det lutar åt pasta carbonara här...

• Tant Pruselius

Haha min iphone "rättar" mina inlägg såå bra-verkligen Jag är ju då så in i bomben trött och inget annat!

• Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-23 21:31:52 följande:
    Du kan ju alltid byta den mot en tusenlapp hos mig (fast tyvärr inte den här månaden..) *host* Säg inget till min make bara. Oskyldig Guld i mun
    Pruseluskan skrev 2010-08-23 16:57:29 följande:
    Haha min iphone "rättar" mina inlägg såå bra-verkligen Jag är ju då så in i bomben trött och inget annat!
    Jag tycker att "så in i kvinnan" var ett bra uttryck, men det skulle ju kunna tolkas lite oanständigt. Hehe.

Måste lägga ut på tradera. Säg åt mig!!!
    Lindadjo skrev 2010-08-23 23:01:43 följande:
    Kram på dig Angel

Nu sticker jag tjejer, men jag kanske kan kika in här även fast jag är i England, internet finns ju där med Måste ju meddela er hur det går med mensen, om det behagar komma snart, eller inte

Ha det gott så länge.
    ja jisses, håll oss uppdaterade!

Trevlig resa!

KRAM
  • Tant Pruselius
    Kavat skrev 2010-08-24 13:30:29 följande:
    Nje, inte direkt för vi beslutade oss att inte göra det. Här erbjöd de trippeltest gratis, men det vi kom fram till var att det vi kan få reda på genom testet är några superovanliga kromosomsjukdomar som i stort sett alltid dör i magen och Downs. Hade bebisen haft Downs så hade jag ändå inte kunnat ta abort, så då kände vi att det inte var någon vits med att göra något test.
    Asereht gjorde något fvp? med lill-Nöffe minns jag.
    trippeltest? är det kub? *o koll*
    fvp är ett säkrare test va? (eller säkrare svar) men ökad risk för mf?
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-24 14:12:24 följande:
    Brio Sitty  -96
    Simo  -70-nånting
    Skrotfärdig Brio kombi -94?
    Rosa Brio Exclusiv  -82
    Brio med ekorrar (duo) -99
    Brio med ekorrar (kombi) -00 ?
    Emmaljunga sittvagn -76
    Dubbelvagn (kopia på P&T) -07
    Inte helt färdig 50-talare

Hmm, det är de jag kommer på nu. Oskyldig Nope, jag har ingen diagnos och är inte alls manisk samlare.. Drömmer
  • Tant Pruselius

Nu korren, nu har jag äntligen en turkos overall Hr till dig. Nu ska den bara på lådan.... Men du har den snart, kram

• Tant Pruselius

Oho frk s- det vill jag . Hur är det med blodproverna som man ska ta innan, hur långt innan ska dem tas? Min bm skulle nämligen skicka iväg en remiss till motagningen om att jag ska få utföra kubtestet som jag förstår ska utföras i v 12+3? Det inebär att det ska ske nästa fredag för min del då... Jag/eller sambon skulle komma upp och hämta remiss på blodproverna som jag sedan skulle ta på vårdcentralen under veckan(som jag förstod det som)

• Tant Pruselius

Frk S vad blev det shoppat igår? Här är jag hemma med en liten febrig tuva. Fast ingen feber nu på morgonen men igår kväll/ natt va hon skållhet... Hon har haft feber 3 gånger sedAn hon föddes så vi blir helt stressade och tror hon är dödssjuk vid 38grader....

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11