K*B*N, pratar del 11
Nu deppar jag ... har vi ingen blekingebo i tråden??? Vart är ni allihopa???
Nu deppar jag ... har vi ingen blekingebo i tråden??? Vart är ni allihopa???
*sätter mig och gråter en skvätt* Ingen som ens bor "nära" och vill åka, betalar bensin om så önskas...
Ingen som råkar sitta på ett par lufthjul som passar på en Teutonia Rocky från 07???
Jag lovar att berätta om min Blekingedeal snart snart snart....
Nif: Graffittivagnarna sålde nog inte så bra för när jag skulle ha PT så såldes dom hos affärerna för mer eller mindre inget... du är närmare ett år försen om du vill ha en sån ny =)
Förlåt vem det nu var men min hjärna är kokt.... vem var det som sydde mitt överdrag till PTn Passau??? (har för mig det men det kan likagärna ha varit någon annan) Skulle behöva be om en tjänst hos någon syglad varelse
Ehhh jag hade inget bakstycke till min EW... måste ha varit äldre modell. När jag köpte min PT dvs snart 1år sedan då kom det en nyare EW men den innan som hade säkert handtag med löpkedja i hade det inte, dock sydde jag ett mycket enkelt men det är en annan sak.
EW är en underbar vagn och jag saknar den ibland även om jag är helt tillfreds med min PT så var det liksom bättre och snyggare och mer unik än dessa PT som faaaaaaaaaaaaaaaaan alla har. Och få mig inte ens att börja snacka om skillnaderna UJ och EW för UJ är juh enligt mig barnvagnsformen av ogräs (förbereder mig på att bli halshuggen)
Nej en EW är nog inte riktigt vad Nif är ute efter som den har en maxvikt på 18kg. Även om jag vet att man kan överdosera så kanske man kan försöka välja en vagn som är mer upp till behovet om man köper en vagn just till större barn. Jag får för mig att Nifs son är i samma stl som min C men jag kanske är heeeeelt fel ute med min kokta hjärna
Om den inte har antikvärde måste jag säga att det känns som fantasipris... hmm nån hundralapp men inte mer, den var inte ens snygg
*gömmer mig bakom Aserath som jag delar hennes åsikt* Ha ha ha jag tror vi har ungefär samma tankar om UJ
Ha ha låter som när jag hade en bb. Köpte en active som var VÄLanvänd för 80kr, tjejen hade haft den i stallet osv. Lyckades tvätta den hyffsat ren och tänkte ja ja (detta var på tiden före astman) den ska bara användas till/från flygplanet då jag bar i sjal annars. MEN sen såg jag via FL tror jag det var att dom bytte ut alla active för det var någon säkerhetsgrej som inte höll så jag skickade den till tillverkarna och fick en check att hämta en sprillans ny på affären som jag sedan sålde för nästan nypris som den var använd totalt 4timmar