Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Om man får ett nytt jobb så måste man fira... shoppa!!!
    Antingen en ny bil eller om du ska köra budget varianten (också fegis varianten men dom flesta av er kör juh på den) så en vagn

• Cs mamma

Jag försöker återuppstå från de döda men orken finns bara inte... fläsknoterar i min ensamhet och moffa är på sista branten + C som råkade leka med en parfymflaska hos en kompis så just nu är det fullt överallt.

Passau lovar att försöka sätta över till dig senare idag måste bara hitta dosf*n

Om någon mer åker mot våra breddgrader så vinka och tjoa så kanske vi kan ses och säga hej iaf

• Cs mamma

Passau: Orust??? Säger mig noll... ö men vart??? Vi är flyttbara och har nu en månad ledig

• Cs mamma

Passau Det låter helt klart lockande... så långt var det med andra ord inte, norrlänning som man är och så har jag juh bil. Kanske kan boka någon dag nästa vecka?

• Cs mamma
    zasata skrev 2010-07-02 12:02:21 följande:
    Jag ahr fått jobb!!
    Grattis! Som vad?
  • Cs mamma
    zasata skrev 2010-07-02 12:08:24 följande:
    säljare på brothers and sisters i stan
    Ahhh kanon... när en annan fläsknotterat klart kommer jag på besök
  • Cs mamma

Ekorren Hmmm intressant diet måste jag säga men jag tror på den då jag själv gjorde en semiversion tidigare och gick ner. Nu kör jag mer hardcore och pulvrar ett par dagar innan jag ska börja med massor med träning och lite light LCHF så jag är väl mer NCNF som jag kör mer eller mindre noll carbs (det stämmer inte så väl som jag skulle önska då jag är en softis för frukt i massor speciellt när det är varmt) och kör på ganska lite fett (om man jämnför med LCHF så jag är mer normal på fettet) ... Proteiner är min grej

• Cs mamma

Händelserik dag... bestulen på plånbok med allt vad det innebär. I jakten på en ny träffade jag på Zazata och råkade sen kära ner mig totalt i en plånbok på NK.... NEJ jag har inte köpt den den kostade 2700kr och hmm t.o.m en shoppoholic som jag tvekar på det.... men sååååååååååååååååååååååå fin och så härligt skinn och så vacker och så ahhhhhh

http://nyheter24.se/tyras/?p=7682

denna fast jag ville juh ha svart... så tomten om du ser detta så tycker jag att jag är värd en sån som jag är så snäll =)

• Cs mamma

En säger köp en säger köp inte... hur förvirrande är det inte för en liten? shoppoholic? Ja ja vi får väl se vad som händer när jag får PMS Någon ny bil ska jag juh inte ha och allt känns smått i den jämförelsen

• Cs mamma

Ni skall icke häda och klaga på värmen!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11