Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-04-15 20:57:06 följande:
    Ni vet att jag har klagat på att jag börjar bli gråhårig. Kolla in bilderna som är tagna tidigare idag, där syns det! Det här hände alltså under grav, jag har fått massor av grått i håret. Mest tydligt i luggen.   Jag måste verkligen komma iväg till frissan (klippa) och fäga håret (hemma)! Maken kan inte alls förstå varför detta är så viktigt, han förstår inte varför jag tycker att jag ser gammal ut. Själv tycker jag att det grå lägger på en så där tio år utseendemässigt. Karlar är dumma! *surar*
    Jag tycker du är dösnygg! Och snygg lugg också Men lite färg piggar alltid upp oavsett plats så det skulle jag absolut investerat i om jag var som du. Smygfärga makens hår lite fläckvis en natt som hämnd *fnissar och går och lägger mig*
  • Fröken Småland

Jag tycker du är jättefin Plupp Ekorren!

Zasata: Vad kan du få för Brion? Räcker kanske till en begagnad Bee? Skiljer inte mycket förutom att nya är ungefär en miljon gånger lättare att vända sittdelen på.

• Fröken Småland

Asereht: Du har inget gammal solblekt lock? I så fall kan man ju göra en fuling och bara sy fast ett snyggare tyg ovanpå. Eller sy ett enkelt enligt Frogprincipen? Kidzshop säljer inte lock separat eller?

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-04-16 17:40:52 följande:
    Där sa du något, men vågar man?
    Ja, varför inte? Tror det är lika säkert som Tradera och det handlar ju inte om en hel vagn {#lang_emotions_dreamer}
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-04-17 09:05:28 följande:
    Vi drar upp till sthlm över dagen så här blir det tyst idag.Ska ta buggan tror jag, måste ju ut med den lite också! Med nya fina åkpåsen också.
    Aha, den hann fram före helgen? Ha det så bra i stora staden!
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-04-17 11:07:38 följande:
    Japp den hann fram. Nu har jag knökat ned den i liggdelen. Vek den så det blev som ett huvudskydd längst upp. Funkar bra.
    Det är så den skall vara i liggdelen, funkar helt ok om än inte optimalt. Huvudet hamnar där rumpan skall vara på ett större barn i sittdelen ellerhur?

Har du inte kommit iväg än förresten? {#lang_emotions_dreamer}
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-04-17 11:23:12 följande:
    fr.s, hur är den gula toppsettet til buggan? det finns en ny sån i canvas va? klurar på om den e snyg på brun.. eller om nyansen är mes-gul-90tal
    Det finns inget nytt gult toppset tyvärr utan bara den gamla i fleece. Det blir liiite kiss och bajs mot brunt men den gula nyansen är riktigt kanariegul och härlig {#lang_emotions_sunny}
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-04-17 14:53:28 följande:
    jag har ett orange på nu Fast orginal i fleece. bara på ryggen, resten brunt. Hade hoppats på att gula fanns i canvas, ville ha en canvas suffla men det är svårt att hitta canvastyg o sy själv tycker jag, då tar jag hellre en orginal canvas.Har ett så snyggt tyg på g till en rygg som är just gul/brun. hahahaha kiss och bajs haha, vilken koppling bara för det var de färgerna Var det föresten inte du som letade ett för att ha haft i samlingen? eller hittade du det tillslut? Kanske inte aktuellt längre när du sålt av? hittade ett nytt i kartong för 500:-
    Har haft gult toppset, det var det gula parasollet jag "behövde" {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11