Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Varför finns ALLT jag hittar på blocket i sthlm? jag VÅGAR inte köra bil där ju. Skulle slarva bort mig på nolltid

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-05-12 10:00:01 följande:
    Äsch, det går bättre än man tror. Har du någon navigeringstjänst i telefonen så är det ju busenkelt. Vad kollar du på nu?
    Asereht skrev 2010-05-12 09:58:02 följande:
    Förstår dig, jag kommer aldrig att vilja köra i "stan". Vad är det du kikar på nu? *nyfiken*
    Extra bilbarnstol (till mormorns bil, den MÅSTE bytas) och vagn såklart Alltid vagn... Får väl passa på att prova så många som möjligt nu på en gång, för nu närmar det sig verkligen slutet av vagnstiden Använder nästan BARA softyn nu.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-05-12 10:00:01 följande:
    Äsch, det går bättre än man tror. Har du någon navigeringstjänst i telefonen så är det ju busenkelt. Vad kollar du på nu?
    Glömde svara, Nej jag har ju inte någon sån. Borde köpa en GPS med tanke på mitt urusla lokalsinne, men jag har svårt att prioritera pengar till en sån tråkig sak
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-05-12 10:12:30 följande:
    Nif: Alltid vagn Jag är faktiskt mätt på vagnar för tillfället. Faktiskt Men det har jag sagt förr
    Mätt? Det låter vansinnigt märkligt. Har nog aldrig känt mig helt nöjd, knappt ens i en timme efter ett nytt köp. Jag vill prova tvillingvagnar/syskonvagnar också, men då får jag nog leta reda på en karl först
  • Nifelheim

Vad har du för vagnar nu förresten FrkS?

• Nifelheim
    Asereht skrev 2010-05-12 10:15:05 följande:
    Jag tittat ALLTID på vagnar men just nu känner jag inget behov av att köpa, byta. Jag koncentrera mig på tillbehör istället. Jag vill ha en röd fleecesuffla och kanske ett orange topset. *funderar*
    Jag önskar att E fick plats bättre i buggan. Det var skönt att ha den och bara kunna byta detaljer när jag blev less.
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-05-12 10:39:00 följande:
    hur gamal är E nu igen, 3 va? *biter på naglarna* vill inte att sluta med vagnstiden ska vara såååå nära...
    Ja drygt 3, han blev 3 i januari... Visst på hundpromenader kommer det behövas vagn lääänge till (inte för att han inte orkar, utan för att det går för långsamt när han går själv). I övrigt använder vi nästan aldrig vagn längre. Någon gång ibland när vi går på stan typ när jag känner att tålamodet inte räcker och jag har något jag MÅSTE uträtta. Det GÅR att ha med honom gående på stan nu, men jag undviker det helst eftersom han är så pass rymningsbenägen att jag inte kan koppla av och göra det jag ska riktigt.
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-05-12 10:30:52 följande:
    jag kan vara din gps jag får inte men skulle kunna :-P
    Hittar du bra alltså?
  • Nifelheim

Ååh. Det borde vara lag på att alla ensamstående föräldrar skulle få minst ett ensamdygn i månaden. (okej, några ensamtimmar i månaden skulle räcka)

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-05-15 21:13:43 följande:
    Åh, din stackare! Du som aldrig gnäller, det måste vara illa Önskar att jag kunde hjälpa dig, kan du inte komma ned till mig nästa helg så kan du gå ut och meditera i skogen så länge du vill
    Hihi tvärtom, just nu är det inte synd om mig.. Jag är barnledig ikväll och insåg hur otroligt mycket det gör för själen att få vara ifred några timmar. Var läääääänge sen sist nu.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11