Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2010-05-15 21:21:03 följande:
    Oj var är sonen då?
    Honom lämnade jag kvar ute i skogen (hos min mamma alltså ).
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-05-17 06:38:09 följande:
    Köp min cam i denim Jag har en röd åkpåse också *frestar*

Jag vill ha en p&T {#lang_emotions_surprised} Ja jag är knäpp igen, tyckte inte alls om den när jag hade den. Men vill ha ngt mer och den får E iaf plats i. Helst vill jag testa Vibe, men är även lite sugen på en blå sport (tycker att det är synd att den är camofärgad på sitsen, men det får jag väl lösa om jag springer på en sån)
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Meen. Den blå phil&teden med grafitti-mönster har jag aldrig sett irl. Sålde den väldigt dåligt? Eller har folk inte ledsnat på den ännu?
    *suuugen på en blå vagn*

Annars lutar det åt vibe nu. Tycker att den är klart snyggast av P&T vagnarna, men verkar vara många som varit missnöjda med den *velar*

Nåja, måste cykla iväg mot dagis strax. Bilen är på verkstan så det slutar väl med att jag inte har råd med någon vagn alls

• Nifelheim
    Asereht skrev 2010-05-18 07:48:43 följande:
    Vet faktiskt inte, har aldrig sett den live förut heller så jag hajade till. Men jag tyckte den var helt ok, inte sämre än cammon iaf. Kunde de inte göra en med typ marimekkoblommor eller nåt, det vore coolt! Jag är inte helt såld på vibe alls. Visst den är ok men nä, tror inte jag skulle välja den själv. Jag skulle nog köra Dash eller classic. Rent estetiskt gillar jag Classic bäst. Men det kanske är vanan elelr att jag gillar det mer klassiska P&T utseendet som var innan de sålde ut till "kina". Sporten känns ju helt klart säkrast dvs mest beprövad i dagsläget förstås och en sån kan jag också tänka mig. Jag blir sugen på P&T då coh då men har ju noll behov av en. Men som sagt, vem vet vad det blir när lillgrisen ska uppgradera i framtiden.
    Det är nog allra mest för att jag redan provat sport som jag är lite sugen på Vibe. Tycker att den är snyggare (mer ren liksom, har svårt för plåtter).
    Nåja, den camo-blå sporten dyker ju åtminstone upp ibland. Borde inte vara allt för svårt att dölja camo-tyget. Jag gillar camoflauge annars, men INTE i blått. *rysa* Elric säger att det ser ut som moln dock, vilket ju låter bättre än camo :-P
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2010-05-18 08:10:50 följande:
    Tänk vad fin den blå skulle varit med prästkragar istället för cammo. *drömmer* En dyna så ser man ju inte cammon.
    Mjo, men jag avskyr dynor. De bara glider ner.
  • Nifelheim

Jag tycker att fotstödet på EW är FULT

Vagn får nog vänta ett tag här. Bilen är inne på lagning och han hittade FLER fel, som dessutom blir riksdyra att fixa Dumma piss-bil

• Nifelheim
    Angel Gbg skrev 2010-05-18 16:16:25 följande:
    Nej en EW är nog inte riktigt vad Nif är ute efter som den har en maxvikt på 18kg. Även om jag vet att man kan överdosera så kanske man kan försöka välja en vagn som är mer upp till behovet om man köper en vagn just till större barn. Jag får för mig att Nifs son är i samma stl som min C men jag kanske är heeeeelt fel ute med min kokta hjärna
    E är lång, men väger nog inte så mycket. 16 max, men det känns som att det finns vagnar som är anpassade för längre barn än vad EW är.
  • Nifelheim
    passau skrev 2010-05-18 19:36:37 följande:
    billig PT www.blocket.se/goteborg/Phil___teds_rod_sport...
    Oj, den var billig. Synd att den var i Göteborg. Och lite synd att den var röd, fast det hade jag kunnat leva med om det var närmare
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11