K*B*N, pratar del 11

Återgår till förberedande av resan och födelsedagsfirandet...
Skönt att det blir hotell i helgen, då slipper man iaf fundera på om man ska packa med sig handdukar och sängkläder.
Väderleksrapporten såg ju lovande ut, hoppas bara att det håller sig också!
Varför får man aldrig vara glad mer än en timme åt gången typ? Jag som glatt mig så åt helgens resa och att vi har lite extra pengar i sommar att ha kul för. Det satte Vattenfall stopp för genom att ändra sin faktureringsperiod från 30 till 15 dgr from nu! Det innebär att vi får dubbelt så stor elräkning + allt annat skit vi redan har den här månaden. Tack för att semesterkassan rök! Jag HATAR Vattenfall!
Halloj i tråden!
Har alla regn idag? Vi hade regn imorse sen klarnade det upp och vi har haft blå himmel och sol. Lite svalare än igår men det gör absolut ingenting, speciellt när man har en bebis. Men nu öppnade sig himlen igen. Knasväder, men det lär göra att det blir väldigt mycket behagligare sovrumstemperatur. *gilla*
Jag håller på att försöka ordna hundvakt. Dottra skulle ha kommit hem och bott hemma men det sket sig. Tydligen var det inte bara en hotellnatt utan två, vi trodde vi skulle åka hem lördag kväll men fick idag reda på att vi har två hotellnätter vilket innebär att vi inte åker hem förren på söndagen och inte kan förväntas vara hemma förren till kvällningen. Så nu försöker jag lösa det på annat sätt, grinigt när man trodde man hade koll på läget och det visar sig att man inte har det. *suckar*
Men vi ser helt klart fram emot två hela dagar på Liseberg (och hotellfrukost )!
Jahaja, jag tror minsann det mullrade. Försvinner lika fort igen...see ya!
Några Lisebergstips?