• passau

K*B*N, pratar del 11

vad tror ni om att jobba lite när man sitter på jobbet?

• passau

prus: vi hade samma race med kläder... Men hon skulle bara ha tights å klänning... Jag förhandlade typ om du tar på dej linnet å ett par byxor å en kofta får du ha kjolen i morgon så är du fin 2dgr eller slängde d i tvätten/gömde d elakt men nu funkar byxor men vi kör oftast jeans-leggings en bra kompromiss här... När d var som värst gick hon upp å klädde av sig å tog på sig annat själv

• passau

vad skulle dom skära upp? *senil* mina barn bara bråkar med varandra idag, tror M har hällt ut allt hon hittat... jag är jätte sugen på att laga mat nu, så kan jag ta en grävskopa sen och samla ihop allt i en hög...

• passau

Lät ju mysigt...(inte) slänger alla leksaker jag kommer åt! Storstäd! S fyller ju på torsdag å jag vet några paket... Dessa kräver ett skrivbord...

• passau

Jeans-leggings passar till allt iaf här när d strejkas... Klänning eller kjol... Vi kör även med -vill du ha overallen??? Till affären mm å d vill hon inte = byxor

• passau

Nej! Såg fram emot fikan, men nej sjuka vill vi verkligen inte bli då vi har prinsesskalas för s på söndag,"... Men ni kanske kommer förbi någon annan gång? Ville du ha bärsjalen? Tricotslen... Krya på er lindajo och lycka till i morgon!!!

• passau

Tjejerna sitter i S rum med sångpåsen hör jag, M försöker hänga med S gulligt!

• passau

Jag läste i någin allergibok att man kunde koka potatis å sen mosa den på en plåt och ha som pizzabotten... Tänkte på korven... Men med så många allergiker i tråden e jag nog sent ute annars hade Jag hade nog gjort korvstroganoff och sparat den som färdigmat till i morgon

• passau

Angel kan skicka men vi ska inte försöka ses någon dag istället? Nästa helg? Har kalas för S på fredagjväll så gärna söndag så jag hinner röja efter det...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11