K*B*N, pratar del 11
Ska se sen on jag hittar någin av mina gigantiska bilder
Ska se sen on jag hittar någin av mina gigantiska bilder
Hade samma med S var vaken 8-12ggr/natt jag var slut då maken inte vaknade... Vi gav omega3 d gjorde att hon blev lugnare på nätterna även om hon vaknade tog ett par dagar sen blev d bättre... Maken har i perioder sovit inne hos M nu när hon knölat då jag är lättväckt och han sover... Då är hon lugn och efter 3-4 nätter kan han flytta tillbaka
avskräckande exempel...
hade SF 43 en vecka innan bilderna... var liiiite mindre med S, här blir inga fler för då kommer jag spricka...
kvällen innan vattnet gick
sa ju att jag blev stor
M var 50 vägde 3755g
Hurra för E!
Jag gick upp M och maken sov till 10, varit och bytt stl på overall till S, kom hem lagade mat, åt med sjuk M i knät, sitter nu i soffan och väntar på att som andra ska bli klara så Maken å M kan Åka till akuten och vi gå till lantgården med S bästis på dagis... Men jag är kluven jag vill eg med till akuten och förklara... Maken har jobbat på ambulansen å iva så han kan nog ta det ansvaret
Halsfluss på liten M... Förklarar febern å gnälligheten... sötisen...
Segt med alla sjuka barn... Tur vi har en klubb Har inte postat, hittar inte tapen ?! :-O Ska försöka få över filerna å bränna i morgon innan jag skickar...
fixat filerna, nu bara hitta en skiva...