Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Asereht: Gud vad kul att du behöver mindre klädstorlekar (även om det som du säger sitter i personligheten) men ja, du vet. Och lika roligt att du träffat en så trevlig människa med många järn i elden. Grattis! Solig Om vi bodde på vishan skulle nog jag också starta upp något eget så man inte blir så isolerad och beroende av att kunna ta sig till "sta'n".

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ekorrfamiljen

Skulle ni skicka iväg en 16-åring med tre kompisar på ett LAN med tusentals deltagare, 50 mil hemifrån under 4 dagar i sommar? Drömmer

• Ekorrfamiljen

Tack för era kloka svar!!! Usch ja, jag är ambivalent! Själv hade jag absolut fixat att åka iväg på läger, kollo och även LAN i den åldern, men som ni sa, det beror ju på personlighet och vilka man åker med. Tin har ju sin förmodade diagnos och är ganska lättledd. Hans pappa bor ju i Småland och kanske kan köra dem dit, men sen är de ju utlämnade till sig själva (och typ 14 000 pers) i 4 dagar. *funderar fem varv till*

• Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-01-19 20:38:44 följande:
    Ekorren: vart skall de? Kanske jag kan finnas till hands?
    Vad söt du är! De ska till Elmia på Dream Hack 2011 till sommaren. *begär inget av dig*

Kavat: Nej, alltså jag kan ju känna att jag litar rätt bra på Tin, men de 13 999 andra litar jag ju inte på. Obestämd Å andra sidan känns det som att man borde släppa taget lite när ungen är 16, men det kanske är då man ska binda fast dem vid sitt ena ben istället? *som sagt var ambivalent* Nu har han ju 6 månader på sig att bevisa att han och de han åker med är ansvaret mogna, så missköter de sig blir det absolut inget LAN. {#emotions_dlg.djavulsk}

Håller med om det ni skrivit angående zasatas blogg. Visst ska man vara representativ, om man är företagets "ansikte utåt", men även överviktiga kan ju se bra ut och det är trots allt kompetensen och personligheten som är viktigast! Om jag startar företag någon gång tar jag ju hellre en glad och positiv "tjockis" med kompetens än en sur och okunnig - men snygg "modell". Punkt!
  • Ekorrfamiljen

Pfft, det är ju bara nummer 5! Tungan ute Det är 18-21 juni och bebben är beräknad till den 30 samma månad. Nu räknar jag ju kallt med att gå över med den här också, men det låter rätt najjs med lite semester i de djupa smålandsskogarna innan det är dags.

• Ekorrfamiljen

Fröken S: Du är ju för gullig! Solig 

Jag har ju kollat in en dyyyyr vagn, men den är så fiiiin! Nästan som en bugga. Oskyldig Vill kunna ha båda barnen vända mot mig, men kanske även så att man kan vända dem åt varsitt håll. *funderar vidare* Ska kolla in dem du tipsade om iaf.

Båda mina äldsta skulle ju vara födda i Värnamo, men jag missade båda gångerna. Med Tin så bodde vi ju hos svärisarna när det var dags så det blev Kalmar och Saga ville ut på tok för tidigt så det blev Ryhov. Det vore ju attan om inte nå'n av ungarna kunde födas i Vmo, eller vad säger du? Annars är jag grymt nöjd med Visby förlossning, faktiskt.

• Ekorrfamiljen
    sarahl skrev 2011-01-20 07:40:06 följande:
    Ekorre- Vår 16 åring o 2 kompisar var där i november. Tror inte 14000 andra räcker faktiskt, Patrik körde dom o det var GIGANSTISKT. Men jag tror inte det är någon fara, "våra" grabbar klarade det utan problem.
    Det var typ 14 000 som spelade och totalt drygt 17 000 besökare. Vet ju inte hur dina stora grabbar är, men jag tror som sagt att Tin fixar det, frågan är ju hur hans kompisar beter sig.
  • Ekorrfamiljen

Asereht: Stackars, men hoppas att knölen ger med sig nu då!

Nu ska jag till lägenheten och förhoppningsvis packa ner det sista så det kommer ut och jag kan börja städa. Kul med fogarna bara - inte!

• Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-01-20 11:04:45 följande:
    Den är alltså uppsagd? Då har du ingenstans att smita när du är sur på Vipera
    Näää.. *ångest*

Oskyldig
  • Ekorrfamiljen
    Asereht skrev 2011-01-20 21:23:21 följande:
    Hon skulle ju göra halsband åt mig.
    Hon skulle gjort två halsband åt mig för ett år sedan också, så jag mailade bilder och allt, men det blev inget av det. Funderar på att ge uppdraget till vår andra "halsbandsmakare" i tråden istället.

*undrar fortfarande var Vemunds overall hamnade istället för hemma hos mig*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11