Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Angel: Jag skulle vilja påstå att man behöver både en overall och ett tvådelat set. Tvådelat är grymt när det är riktigt kallt på morgonen och så tar man byxorna i handen på vägen hem när solen värmt upp. Overall är oslagbart när det är snö och kallt och barnen åker pulka osv. Mina barn har alltid haft (minst) två uppsättningar men det beror ju också på att jag tycker det är kul att variera

• Fröken Småland

Och jag och Prus nattsuddade nästan ihop inatt .

Jag gillar också Love-seten men är inte helt säker på om byxorna hållet tätt?

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-08-29 14:34:52 följande:
    Försöker komma fram till huruvida jag behöver en vinteroverall till liten eller ej. Jag har ju skaloveraller och ullunderställ. Klurar nu på om jag ska köpa en ullfleexeoverall eller en vinteroverall. Man vet ju aldrig hur vintern kommer att bli. *suckar*

Jag har bestämt att buggan får stanna. Jag kommer bara ångra mig annars. Jag ändrar mig säkert igen men men. Jag får sälja av lite tilblehör och grejor jag inte använder alls istället.
    Jag tycker inte att man har någon större användning för overaller till småttingar som inte kan gå själva. De sitter ju mest i en åkpåse och har det gott
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-29 16:43:19 följande:
    Har inte fått inbox!!

Här bakas också bröd idag - LCHF-scones. Mmm!!
    Haha, jag skickade det visst till "Ekorren" inte till "Ekorrfamiljen". Han/hon undrar nog vad jag är för ett fyllo

Kopierade och inboxade till rätt adress.
  • Fröken Småland
    Jessika82 skrev 2010-08-29 16:44:38 följande:
    Idag har jag bakat nyttiga bars (de som kostar mulltum i butik..)
    Hur gör man dem och vad är användningsområdet? Mellanmål gissar jag?
  • Fröken Småland

Idag kom min ultrablå Lodger. Löööve!  Hjärta

Hoppas nu bara att lilleman får plats i den... Obestämd

Ja, ja, ja, jag vet att Nöffe behöver en Lodger, sluta tjata! DrömmerFlört

• Fröken Småland

Har ni sett att Vi Föräldrar har test av vinteroveraller i nya numret? De har testat (i resultatordning) Didriksons, Name It, Coop, Polarn och Pyret, HM, Isbjörn of Sweden, Reima, Lindex, KappAhl, 8848 Attitude.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11