• zasata
    Fröken Småland skrev 2010-11-21 09:02:10 följande:
    Just det; jag råkade *host* kika in på Polarn igår. Ajajaj, säger jag bara.... Tre tröjor, två manchesterjeans och en pyjamas till lilleman, 1600 spänn, tjoff . Men jag hade en 20%-kupong och ett jättetillgodo efter en reklamation vid ett tidigare tillfälle och årets återbäring så jag fick bara betala 118 kr *nöjd*. Och sen letade jag som en tok efter ett par termobyxor till Maja men alla är så himla oformliga tycker jag? Hon vill gärna ha byxor lite mer på höften och då blir de jättehängiga där bak för att inte tala om alldeles för långa. Plus att de lätt kan bli trånga i linningen eftersom den hamnar något längre ned än tänkt. Men till slut hittade jag på Team Sportia ett par svarta med superpassform till halva priset, 199 kr *ännu nöjdare* 
    oj billigt köpote med lite på polarn nyss men kom inte undan så billigt ;) utan en 0 till ungefär..
  • zasata
    Ekorrfamiljen skrev 2010-11-21 12:49:47 följande:
    zasata: Mysiga vinterbilder! Men om det inte är chokladmousse vill jag inte veta vad det är han har i fejjan! {#emotions_dlg.djavulsk} Tyst Drömmer

Fröken Småland: Wow vilket fyndpris. Här har vi omvänt problem, Vendel fattar inte vad man ska med termo-/överdragsbyxor till och underställ är inte att tänka på (autismen) så det får bli overall för hela slanten. Glömsk är mitt andranamn.. Hehe! Du kanske blir en förvirrad ekorre du med?
    Hehe hemligt ;)
  • zasata
    Tant Pruselius skrev 2010-11-21 16:27:10 följande:
    vi blev med kaffe/espressomaskin igår, K har tjatat som en gnu och tillslut så - köp den så slipper jag höra tjat... blir lättare för mig att motivera ny tvättmaskin (med inbyggd torktummlare), en Bee+ och alla det andra kommande vagnarna

Jag har även kommit över en kronan sulky 09 för 1000kr *nöjd* den tjärvar lite med bromsen men det ska väll gå att smörja kan man tycka....

På tisdag bär det av till b-land på ett litet köra vagnar besök, wäjh! För nu har jag gått in i v25 och då är det ok att börja "tjata" vagbnar.... som om jag inte gör det ändå
    mmm kaffemaskin... det är bättre än kronansulky som bara tippar..
  • zasata
    Tant Pruselius skrev 2010-11-21 22:29:38 följande:
    juste det va ju du ju men jag tycker den är snygg och har velat pröva kan nog sälja den för iallafall samma jag gav,,, tror du ej?
    Jo det kommer du nog kunna, jag gillar den mkt med, men inte i fullt liggläge :(
  • zasata

Snyggt! Fan vilka heta mammor här finns!

Bunker är den vanliga vs? Förstor för babyskyfd. Kan ha ebba i.. Jag har en sådan lister för babyskydd helt ny hemma..

• zasata

BKÄ! Jag har fan avrt sjuk i en jävla månad nu. men inte så sjuk att jag liksom får ligga i sängen och glo.. utan sjuk så jag måste jobba.
    I natt var tobbe iväg med barnen. Tror ni jag fick sova?? nää kjan ju fan inte andas genom näsan och nu fått slemhosta med... GAH"

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11